Sommarlov!

Tid: 12:05:04
Datum: 2008-06-12
Kategori: Allmänt

Ja, nu är det sommarlov igen! Det känns bättre än vad det gjorde förra året då jag inte ens ville att det skulle bli sommarlov. Det var så bra i Stockholm! Så bra blir det nog aldrig igen..

Det var en ganska speciell avslutning om man jämför med de i kyrkan här i stan.
Vi var i aulan och så var det massor som sjöng, jätteduktiga var de! =)
Treorna kom in mitt i allting och skanderade l.a. "Var är mössorna, chalalalala, var är mössorna chalalalalala!" Haha =P det var faktiskt ganska mäktigt..
Efter aulan var det klassrummet som gällde och vi fick, precis som i vintras, kakor av Linn och Vikström.
Sedan kom våra kära treor in och sjöng lite och frågade om vi kom ihåg de 10 budorden från i höstas när vi började. Det gjorde vi, till en viss del =P
Deras lilla sång har jag fått på hjärnan =P
"När SP3, när SP3, när SP3 studenten tar, då blir det fest då blir det fylla, när SP3 studenten tar hurra hurra!"

Det känns faktiskt lite sorgligt. De har ju varit så snälla, i alla fall mot mig =) på nollningen, jag slapp undan nästan allting. När vi fikade nere i kaffis och alla ettor fick en lapp framför sig med något de skulle göra. På min lapp var det massor hjärtan och så stod det att jag bara skulle sitta ner och ta det lugnt och njuta av fikat =)
Det är som sagt många bra minnen, nollningen, nollningsfesten, våran tackfest m.m.
Jag tror nästan att jag kommer sakna de lite.. men man kan ju träffas ändå =)

Det var en bra avslutning i alla fall och tack till alla treor som har varit så snälla och hjälpsamma mot mig! =) <3

Kommentarer
Postat av: Sarah

Det är ju bra att du tycker så =)

2008-06-12 @ 15:03:22
Postat av: Nicole

haha jaa...Jag kommer nästan att sakna skolan! Känns fan sjukt att säga :P



Johan..från vilken klass o.o sry men jag kommer inte ihåg alla hehe... :)))



Hare gött!



"När sp3...när sp3 studenten tar..... !!;)"

2008-06-12 @ 23:28:37
URL: http://xoxonicole.blogg.se/
Postat av: vispen

Vad bra att du fick en bra avslutning! Har du många kompisar i gymnasiet?

2008-06-13 @ 23:21:37
URL: http://vispen91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: