Straight flush in da bush! ;P

Tid: 17:51:25
Datum: 2008-06-24
Kategori: Allmänt

Jag har hört en ny skitbra låt, på Playdio, som vanligt =)
Straight flush - Shes got that light
Riktigt bra och därav rubriken! Varför just "in da bush" vet jag inte =P det var väl mest för att det skulle rimma.

Fick mina Leksandsaker idag =) T-shirten var ganska stor, men det gör inget.

Igår var det astråkigt och idag var det inte mycket roligare. Det måste bli varmt!

Jag har i alla fall snart läst ut Harry Potter och dödsrelikerna, är i slutet nu vid striden på Hogwarts.

Just det! Jag fick grym inspiration till en ny låt imorse! Vet inte vad den ska heta, men texten bygger på ett rim:
Puss o hej söta tjej,
every night and every day
I love you, you love me,
together we're feeling free!
Skitbra ju! Jag har melodi och allt, måste fortfarande bara hitta ett soundmaker-program som funkar för mig. Någon som vet något bra där man inte behöver använda musen? Soundforge vet jag att några kompisar använder, men det är ju mer redigering och så..
Jag får se =)

Per-Anton Lundström är klar för Leksand läste jag på deras hemsida. Hoppas det blir bra.

Nej vad tråkigt det här kommer bli att läsa känns det som. Jag har ingen inspiration just nu.. Menmen, jag får återkomma back as usual imorgon istället =P

Kommentarer
Postat av: jojje

tja;D den där låten kommer att bli skitbra;D så du har alltså snart läst hpboken klar, det är bra;D see ya

2008-06-24 @ 19:27:38
URL: http://jojjez.blogg.se/
Postat av: Vispen

Jättebra låt! Vet tyvärr inget bra program, jag vill också hitta något som är bra!

2008-06-25 @ 15:32:52
URL: http://vispen91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: