Goalball! =)

Tid: 01:42:34
Datum: 2008-06-01
Kategori: Goalball

Äntligen var det träning idag!
Själva spelet gick väl ganska bra förutom i slutet när vi var ganska trötta efter att ha kört ganska så hårt ett tag i mitten. Tränar man i 3h så blir man trött =P
Några från LHIF var där också. De ska ta över laget i höst. Vi ska då träna en gång i veckan istället för, som nu, en gång i månaden. Det är lite lite.. Träningen ska vara 2h istället för 3 som den har varit nu. Det är lite väl långt.. Om vi fortsätter att utvecklas som vi gör nu så trodde Peter att vi kan gå hur långt som helst. Vi ska sikta på att börja tävla fram emot nästa sommer eller så när vi har blivit ännu bättre. Det ska bli kul =)
Vi byter också namn till Sharpshooters LHIF =P

Senare på dagen åkte hela familjen till Motala och firade Janna på hennes 19-årsdag. Det var igår, men ändå =P
DEt var trevligt i alla fall. Jag drack både vin till maten, en sexa Lennart och 2 typ färdiga drinkar på burk som var asgoda. Mamma tyckte inte om det så klart, men när man är borta och blir bjuden så tackar man ju inte nej =P

Jag undrar när jag ska få flyttas över till den nya platformen...
Det är nämligen så, har jag märkt, att det är omöjligt att kommentera andras inlägg som synskadad eftersom att man måste verifiera varje gång och fylla i tecknen i bilden. Jag har varit i kontakt med blogg esse och de sa att på den nya platformen ska man inte behöva verifiera alls om man är inloggad i Sverige.
Så jag väntar på det så att jag kan börja kommentera andras inlägg =)

Nej nu ska jag sova tror jag.. eller kanske se lite på NHL som börjar kl 2.. jag får se =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: