Grattis Shep!

Tid: 13:38:12
Datum: 2008-05-24
Kategori: Allmänt

Ja idag fyller min kära syster 13 bast =)
Nu har hon lämnat den första fasen i livet och gått in i tonårsfasen.. får väl se hur det går.. hoppas inte hon blir som Emma var =P

Samhällsfest igår då.. det var väl sådär.. först var det kul, jag och Spike satt i kassan med några andra från klassen och så fick jag lite öl av någon som jag inte vet vem det var, men ölen var god i alla fall =P
Sedan var det inte lika kul.. det hände ingrnting för min del, men några bråkade rejält och några stolar gick sönder och polisen kom. Det märkte jag dock inte för då hade vi redan gått in igen.
Vi var kvar till 2:30 och städade och donade, men jag satt mest och halvsov =P
Jag vet inte riktigt vad man ska säga.. helt misslyckat var det ju inte, men om man jämför med de andra 2 samhällsfesterna jag har varit på i år så var den här nog tråkigast, men det var ju ändå kul att komma ut för en gångs skull..
Nu ser det ut som om jag har slagits på händerna för vi målade med en märkpenna igår för att veta vilka som hade betalat. Den luktade gott så jag satt och sniffade lite märkpenna =P

Snart är det dags för kvalet till Monacos GP.. Vi hoppas på Ferrari =)

Nu höll jag på att glömma en grej! vi var ju ute och paddlade igår. Det var kul, men Spike och jag paddlade rakt in i ett träd och en gren som träffade mig rakt i bröstet så jag fick lägga mig platt bakåt för att komma under den =P
annars gick det bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: