Inte så lite svårt...

Tid: 19:42:54
Datum: 2008-05-20
Kategori: Värdelöst vetande

Gjorde reading till nationella idag och det var ganska så svårt.. Egentligen hade man 80 min på sig, men för mig tog det nästan 4h! Jag hann inte ens klart i skolan för att batteriet i datorn tog slut så jag fick göra klart det hemma..

Hörde My heart will go on på radion förut. Det är en av de absolut finaste låtarna som någonsin har gjorts! Den och I will always love you. Det är 2 riktigt fina låtar enligt mig =)

90% av alla kvinnor som går in i en affär går direkt till höger.
9/10 norrlänningar använder överkast
25% av alla företagarkvinnor använder nattlinne
Man väger lite mindre när månen står rakt över oss
Myror sover inte
Den nyaste underjordiska tunnelbanestationen i Stockholm är den i Skarpnäck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: