Tisdag

Tid: 18:56:26
Datum: 2008-05-13
Kategori: Värdelöst vetande

Okej? Det här var skumt.. Jag skrev nyss, men när jag skulle publicera det loggades jag ut..

I alla fall så hade vi nationella i matte A imorse. Det gick faktiskt bra. Jag skulle tro att jag får VG. Det var bara en formel som jag inte kom på, men jag lyckades lösa själva uppgiften i alla fall =P

Dennis krockade med sin bil imorse. Han körde rakt på grannen. Grannen hade vinkat åt honom att han kunde köra förbi och så tittade Dennis bort en sekund och satte på sig bältet. När han tittade tillbaka igen hade grannen gasat på och Dennis hann inte stanna. De kanske misstolkade varandra.. Hela fronen är i alla fall demolerad så nu blir det till att köpa en ny bil för det blir säkert billigare än att laga den där =P. Han var ganska skakis idag, men det är ju förståligt..

Lite värdelöst vetande då =)
Bara 55% av alla amerikaner vet att solen är en stjärna
3 svenskar heter Boll i förnamn
Tändaren uppfanns före tändstickan
Ränkors hjärta sitter i huvudet
Om man vässar en blyertspenna och doppar spetsen i nikotin och trycker in den i en persins arm dör den personen direkt
De flesta amerikanska bilhorn tutar i F-dur
En människa ger ifrån sig lika mycket värme som en lampa på 120W
Kroppen innehåller så mycket kol att det räcker till 900 blyertspennor
Giraffer kan inte simma
Intressanta saker det där =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: