Lilla Ford :)

Tid: 19:38:48
Datum: 2008-10-27
Kategori: Allmänt

It was an unusual night tonight..
Jag gick och la mig vid 1 någon gång, somnade, men vaknade innan daisyn hade stängts av, alltså innan 45 minuter. Först fattade jag inte att det var daisyn som var på, jag trodde det var någon som pratade utanför för jag hade lyckats glömma att stänga fönstret igår, så det var en aning kallt i mitt rum..
Sedan fattade jag att det var dasyn och sedan somnade jag igen.
Vaknade dock några timmar senare vid 5 och kunde inte somna om, så jag läste ut Hotet av Ed McBain som jag höll på att läsa och sedan började jag på Tid att dö av Jeffery Deaver, den nyaste boken om Rhyme, riktigt bra böcker hela högen =)
Pappa åkte och jobbade och mamma åkte och jobbade. Sedan gick jag upp vid 7:30 och klappade Ford som låg i trappen.
Där satt jag en stund innan jag gick ut i köket och käkade frukost. Då hoppade Ford upp på bordet och satt jämte min tallrik och bara väntade tills jag var klar. Då sköt jag fram tallriken till honom och han slickade den ren =)
Sedan gick jag upp och läste lite till och Ford följde efter och hoppade upp och la sig vid mina ben, lilla Ford.
Till slut somnade jag i alla fall och sov till 13:30, men innan det hade jag vaknat lite halvt när Emma drog till Alle igen.

Igår var moster och morbror här för att boka resan till Rom i vår när mormor fyller 70, moster 40 och jag 20. Ett riktigt höjdar år alltså, men jag vet inte hur jag ska fira det..
Vi kopplade i alla fall in suben igår och jag kan ju säga att det är rejäl skillnad mot innan =)
Ska jag vara lite pesimistisk så tycker jag ändå att det är lite dålig slagkraft i den. Det är mer ett undertryckt basljud eller vad man ska säga, inte den där riktiga kraften, men djupet är det inget fel på. Den går riktigt djupt, men när man stänger av suben blir det asdålig bas i högtalarna, men man kanske är van redan ;P


Kommentarer
Postat av: oskar

ja. jag tycker att det varkar vara svårare hur man skriver. själva förståelsen är väldigt likt java så jag tror inte det blir något jätteproblem. jag har ju ändå programmerat lite förrut.

2008-10-27 @ 23:02:53
URL: http://seigon.blogg.se/
Postat av: jessie james

åhh jag vill oxå till rom :D

2008-10-28 @ 13:28:30
URL: http://jessiemodell.blogg.se/
Postat av: jessie james

Hahaha jag vet faktiskt inte vad han skulle med 8däck till..jag tänkte inte ens på att fråga :S =P

skumt värre!

creepy är faan ett bra ord :D

tveksam till om det blir någon riktig vinter...självklart hoppas jag så man kan ut å åka lite skoter...men tveksamt! fast det är kallt =P

Men du! paralympics var inte ett dåligt mål måste jag säga :) Jag hoppas du lyckas! vilken gren btw?

Ja det e väl bara att kämpa vidare och hoppas på att man någon dag hittar det man är menad för. eller vad man nu säger :)



XXX Jessie James

2008-10-28 @ 23:42:27
URL: http://jessiemodell.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Det här inlä'gget var helt meningslöst, speciellt med tanke på att jag inte kopplar daisyn. haha

Det skulle ha varit så mycket lättare om jag visste vad det betydde. Tror jag.



Tack för dina kommentarer. Underhållande :P

2008-10-29 @ 19:11:33
URL: http://rebcca.blogg.se/
Postat av: jessie james

hehe ;)

2008-10-29 @ 20:08:24
URL: http://jessiemodell.blogg.se/
Postat av: jojje

sv: Jenny = syrran;D

2008-10-29 @ 21:12:22
URL: http://jojjez.blogg.se/
Postat av: Jennifer

sv: nej jag brukar inte sitta och fundera på självmord och sånt, leta info och sånt om självmord... Försöker se framåt i livet och leva någolunda positivt, ta dagen som den kommer...

Lever man bara ett liv är de dumt att ta dö på sig själv för tidigt..

2008-10-29 @ 23:39:24
URL: http://trollartollaren.blogg.se/
Postat av: vispen

Åh, sådär brukar min hund också göra. Men vi ger honom aldrig mat vid bordet för då tror han att han alltid ska få det och står och väntar hela tiden när vi äter, det blir ganska jobbigt för han slickar på alla och så haha.

2008-10-30 @ 19:57:09
URL: http://Http://vispen91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: