A list =)

Tid: 23:44:53
Datum: 2009-04-19
Kategori: Allmänt

Har du pojkvän/flickvän? Nej, tyvärr inte längre... =/
Är du kär? Ja, väldigt kär...
Hur tidigt stiger du upp? Så sent som möjligt =P
Vem/vilka vet mest om dig? Nicolina och Jocke
Gillar du att slåss? Nej, det hoppas man väl att ingen gör...
Vad ska du göra ikväll? Menar man den här kvällen så är den slut, men dator och kanske se på NHL, om de visar någon match inatt, innan man sover...
När var du senast full? Över 1 år sedan...
Har du utländska föräldrar? Nix
Var har du ont? För tillfället, nowhere
Är du bra på att måla? Jag var bäst i klassen en gång i tiden, men nu är jag väl inte speciellt bra
Vem kramade du senast? Nicolina
Vem pussade du senast? Nicolina
Vem svor du åt senast? Exklusive datorn så var det nog Shep, på skoj =P
Vad längtar du till? Sommarlovet och den hockeyallsvenska premiären i höst! =)
Vad heter dina husdjur? Ford, Findus egentligen =P (katt)
Har du körkort? Tyvärr inte... =/
Har du jobb? Inte det heller...
Favoritgodis? Det mästa är gott, men Dumle är ju en favorit =)
Morgon- eller nattmänniska? Definitivt nattmänniska! =P
Sparare eller slösare? En riktig sparare, bättre att spara till saker man verkligen vill ha =)
Vad är den bästa komplimangen du kan få? Vet egentligen inte, är svag för det mesta smickret =)
Har du några homosexuella vänner? Inte vad jag vet
Bio eller promenad? Beror på, men generellt sätt promenad
Är du kittlig? Ganska =P
Vad heter du i efternamn? Pettersson
Rädd för insekter? Absolut inte! Finns inget äckligt med dem, om de inte kommer i stora svärmar och flyger/kryper...
En låt som gör dig på bra humör? Finns en del, men någon sommarhit, Gigi D'Agostino - L'Amour toujours t.ex.
Anser du att du är stark? Generellt sätt, nej, men med min kroppsbyggnad är jag väl inte svag i alla fall =P
Favoritmaträtt? Pizza! =)
Favoritfärg? Beror helt på vad det är för föremål...


Det var en liten lista det. Senast jag publicerade en lista var i sommras. Den här hämtade jag från http://xoxonicole.blogg.se och var hon har fått den ifrån vet jag inte =P

Ett inlägg om helgen kommer innom kort =)

Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

Hahaha nej det var verkligen inte kul att spy på sjukhuset :/ hehe



Jasså så du lyssnar på playdio.. KUL! Men klart du ska prova att söka jobb på playdio! Dem är hur snälla och roliga som helst där!



*E-type låten.. Är hans nya. Den har inte börjat spelas på adio än tror jag inte.. tror itne ens den är släppt ännu. Men den släpps isf väldigt snart!



KRAAM!

2009-04-20 @ 02:08:39
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: jojje

sv: nu ser min blogg typ ut såhär: på sidorna ser det ut som en stjärnhimmel och i mitten är bakgrunden rosa (där jag skriver alltså. sen högst upp har jag en header på jaffa från sidan där hon står i snön också är det träd bakom längre bort. i slutet av varje inlägg har jag en liten ruta med ett j och tecknen för tro hopp och kärlek på kinesiska. sen till höger under headern har jag en liten nalle och om man trycker på den spelar den olika låtar jag har valt.

såna där listor är roliga :)

2009-04-21 @ 10:13:12
Postat av: Anonym

Volt!!!

det är gö jätte bra!! :)

2009-04-21 @ 16:54:43
URL: http://zarahwennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: