Slapp vecka hittills =)

Tid: 17:12:59
Datum: 2009-01-13
Kategori: Allmänt

Det kan man ju lugnt påstå =)

Igår börjades det med webbdesign. Eida är fortfarande sjukskriven så Tångring kommer nog att ta över kursen helt snart. Han tyckte att vi skulle ha lite längre lektion på måndagarna istället och sluta tidigare på onsdagarna, för det passade bättre med hans schema. Så istället för att sluta 15:45 slutar vi kanske 15:10 eller något i den stilen på onsdagarna och det är ju bra =)

Igår började vi i alla fall med våran webbplatsanalys och det var det ända jag gjorde i skolan igår =)
Psykologi hade vi ingen för det är ju sista veckan på A-kursen nu och den är vi typ klara med, så vi hade ingen psykologi. Där hade vi alltså ca 3,5 timmars håltimme innan tyskan och det orkar man ju inte vänta, så vi sa till Camilla och jag kunde läsa min bok hemma istället, så lite efter 10 var jag hemma igår =)
Läste min bok gjorde jag dock inte, för jag pratade i telefon med Nicolina i över 4 timmar <3

Idag var det inte mycket värre. Eftersom att vi inte har någon psykologi den här veckan blev det sovmorgon till 9:40 då vi hade mentorstid. Efter det förflöt dagen som vanligt och jag var hemma lite efter 1.

Imorgon har vi också världens sovmorgon! =)
Vi har ingen idrott för vi ska åka skridskor nästa torsdag istället. Hallen var bokad imorgon, så det gick inte då.
Det innebär att jag börjar 12:45 imorgon och slutar 15:45 eller 15:10 beroende på vad Tångring tycker =)

En annan bra grej jag har börjat med nu den här veckan är att hoppa hopprep =)
Jag fick ju ett hopprep i julklapp så jag testade det igår, men det var inget vidare. Det hade ju legat hoprullat och dessutom var handtagen lite klumpiga. Jag vet inte hur många hopp jag hoppade igår, men idag gick det bättre och det blev 750 hopp =)
Det är bra det för konditionen, för den behövs ju tränas upp =)
Det märkte man inte minst förra veckan när jag var med Nicolina och hennes pappa på gymmet. Jag orkade knappt.. Så den måste tränas upp =) och det ska den göra nu! Jag har som mål att hoppa varje dag och nå upp till 1000 hopp nästa vecka =)
Så ska jag köpa en sådan där stång man har i dörrhålet också, för det är bra träning också =)

Kommentarer
Postat av: jojje

haha du har verkligen tänkt träna upp dig. men det kan va kul ibland att träna, få ut lite agritioner heh

2009-01-13 @ 18:39:08
URL: http://minrottweiler.blogg.se/
Postat av: Sharon

Sv: Ja, det är som sagt ett helvete, men himmel då man ses. Men ett mynt har alltid två sidor också. Liksom det finns baksidor av att ha distansförhållanden finns det baksidor av att bo nära och kunna träffas ofta. Huvudsaken är ju dock att man trivs med det man har. Och håller det i sig kan ni ju flytta ihop en vacker dag.

Jag önskar er all framgång och lycka med förhållandet!

2009-01-13 @ 21:00:38
URL: http://shass.blogg.se/
Postat av: nicolina

Ja det låter ju Som att det Går riktigt bra med hopprepet alltså. =)

Kör på!



Puss å kram

2009-01-13 @ 22:49:54
URL: http://www.pernheim.blogspot.com/
Postat av: Nicole

Nicolina



Det brukar min mamma kalla mig haha ^^

Du har tjej....fan va nice! =)

2009-01-14 @ 00:21:00
URL: http://xoxonicole.blogg.se/
Postat av: Sharon

Sv: Det höll i två år och ca 1,5 månad. Rätt lång tid för att vara första förhållandet så vitt jag förstått. På tisdag är det ett år sedan det tog slut (hans beslut, och jag vet fortfarande inte riktigt vad det var som hände/vad anledningen till det var).

Får jag då å min sida fråga hur länge ni varit tillsammans nu?

2009-01-14 @ 08:05:08
URL: http://shass.blogg.se/
Postat av: Lisa

Träning verkar gå bra för dig. Önskar jag kunde träna mer än vad jag har tid till, med matlagning och allt annat som händer i skolan.

2009-01-14 @ 13:43:59
Postat av: jojje

sv: nej nej inte på min skola. syrrans skola. men nu senaste har det varit många ungdomar som dött, ba de senaste åren. det är så obehagligt.

2009-01-14 @ 15:18:31
URL: http://minrottweiler.blogg.se/
Postat av: Sharon

Sv: Jag har vant mig. I början var det skitjobbigt, men nu såhär ett år efter funkar det ganska bra. Är till och med lite skönt. Och han har ny flickvän sedan nästan ett halvår tillbaka och har säkert glömt mig anyway. Vi har ingen kontakt alls längre.



Tio dagar är en början. Låt oss hoppas att de blir mååånga många fler. Återigen: Jag önskar er all lycka och framgång med förhållandet. Var rädda om varandra och stötta varandra i allt, särskilt då milen emellan er tär. Ni kommer bli starka och sammansvetsade som två ihopslingrade järnspett. Och skit i dem som säger att distansförhållanden inte funkar.

Keep on loving!

2009-01-14 @ 17:21:46
URL: http://shass.blogg.se/
Postat av: Christoffer

Hopprep borde faktiskt vara bland dom mest praktiska träningsmetoderna. Kanske man skulle försöka ordna med, så slipper man passa in andras tider för att åka och träna.

2009-01-14 @ 18:57:07
URL: http://bomletoken.blogg.se/
Postat av: Sharon

Sv: Ja, det kan man tycka. Men det var han som "ville bli av med mig" och han som ville upprätthålla kontakten, och ändå gjorde han inga överdrivna ansträgningar om man säger så. Jag gav upp efter att han totaldissat mig på msn flera gånger. Dessutom gjorde det mest ont för min del. Har dock fortfarande kontakt med hans syster.

2009-01-14 @ 19:01:32
URL: http://shass.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Japp, så därför skiter jag helt sonika i honom. Vill han inte ha kontakt med mig så får han slippa, jag har lärt mig att klara mig bra ändå. :)



När jag var yngre och pappa tittade mycket på F1 hejade jag också på Schumacher. Främst för att jag gillade hans snygga bil med den snygga, stegrande hästapållen på :). Annars är jag totalt ointresserad av bilar och bilsport.

2009-01-14 @ 20:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: