Äkta sommardag =)

Tid: 20:40:50
Datum: 2008-07-02
Kategori: Allmänt

Det här är verkligen så som en sommardag ska vara.
Man sitter där på altanen, bakom dörren i hörnet där det är som allra varmast, utan T-shirt och med musiken i öronen. Man hör fläktens vinande ljud och det är varmt som fan, men det är så det ska vara =)
Det ända som fattas är att farsan står och steker mat i köket, då är det som det ska vara =P
Ett dopp i Varamon hade ju inte varit fel heller, men det fanns ingen som ville åka dit, bara mamma och det kanske inte är värdskul direkt, men..

Följde med henne till Citygross istället och handlade lite.. inte direkt jättekul det heller, men jag behövde komma hemifrån. Jag har inte varit borta någon stans sen.. ja, när var det? Över en vecka sedan är det nog i alla fall...

28 grader var det i mitt rum förut.. det är ju mindre skönt när man ska sova.. datorn står på där också så det är en bidragande faktor, men det är inte bara den. Jag kanske borde köpa en fläkt ändå som jag har tjatat om i flera år men som aldrig blir något av =P

På tal om datorn så har jag fyllt upp hela hårddisken nu. Den är full. Visserligen så är det en 02:a, så den ligger bara på 75Gb, men ändå. Jag fick ta bort lite filmer, som jag ändå har på externa HD:n, för att det jag håller på att ladda ner skulle få plats.

Det verkar vila någon förbannelse över mig det här sommarlovet. Jag har inte sovit till efter 10:30 en ända dag. Det kvittar hur sent jag går och lägger mig, jag vaknar ändå före 10:30.
Det är säkert så att utan att jag vet det så räknas mina dagar ner tills Tutankamon kommer och tar med mig till sitt underjordiska rike där Cobraqueen från Freakazoid väntar på mig med sina ormar.. hmm, hoppas inte det =P

Kommentarer
Postat av: jojje

hej härligt med sommarväder, önskar att vi kunde få lite varmare här.. haha jag tror du ha sovit lite för lite. börjar svamla om underjordiska riken och ormar hm;P

2008-07-02 @ 22:13:07
URL: http://jojjez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: