Vilken rysare!

Tid: 22:34:35
Datum: 2008-05-14
Kategori: Värdelöst vetande

Ja, vilken rysare det var! När Tjeckien gjorde 2-1 på straff trodde jag faktiskt att det var kört, men så gjorde Nilsson 2-2 och Weinhandl avgjorde i sudden!
Semifinalplatsen är säkrad =)

Jag och Spike åt på Donken idag. Det var sån kö till matsalen så vi åkte dit istället =)

Jag hjälpte Spike att leta bil på Blocket förut. Jag hittade en fin stylad Golf GTI -06 för 230 000 haha =P

Lite värdelöst vetande då, wohoow =)
Katter, kameler och giraffer är de ända djuren i världen som går framåt med båda högerbenen samtidigt och tvärtom
En normal strudshals är 130cm lång
I staden Chico är det förbjudet att spränga en atombomb, straffet är $500
Stjärnfisken kan vända ut och in på sin mage
Bara 7% av alla är vänsterhänta och högerhänta lever i snitt 9 år längre än vänsterhänta
En ko mjölkar ca 200 000 glas mjölk under sitt liv
Hade Jorden varit helt slätt hade den täckts av vatten med ett djup på 2,7km
Det får räcka för idag =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: