Gigi D'Agostino - L'Amour toujours

Tid: 19:10:00
Datum: 2010-01-26
Kategori: Musik

Idag orkar jag inte skriva något inlägg, så istället slänger vi upp en låt igen.

Den här låten tror jag att väldigt många av er känner igen.
Från mitt perspektiv är det en av de absolut bästa technolåtarna som någonsin har gjorts, även om den börjar få några år på nacken nu. Det är en outtröttlig klassiker som aldrig blir dålig och som släpptes under technons glansår, 1999-2000. Ren techno är det dock inte enligt mig, mer åt Italodance-hållet..

Innan jag fick tag i den här låten, för drygt 5 år sedan nu, letade jag i flera månader efter den och så råkade jag hitta den av en slump.
Själva texten kanske ni inte känner igen, men melodin är jag ganska säker på att ni känner igen. Lyssna och säg vad ni tycker här nedan!

Här har vi låten, Gigi D'Agostino - L'Amour toujours, även känd som "I'll fly with you"!

I still believe in your eyes
I just don't care what you've done in your life
Baby I'll always be here by your side
Don't leave me waiting too long, please come by

I-I-I-I still believe in your eyes
There is no choice, I belong to your life
Because I will live to love you someday
You'll be my baby and we'll fly away

And i'll fly with you-ou
I'll fly with you-ou-ou
I'll fly with you-ou-ou-ou

I'll fly with you
I'll fly with you
I'll fly with you

Every day and every night
I always dream that you are by my side

Oh, baby, every day and every night
Well I said everything's gonna be alright

And i'll fly with you-ou-ou
I'll fly with you-ou-ou-ou
I'll fly with you-ou-ou-ou-ou

Där hade vi den. Som sagt, en outtröttlig klassiker.
Texten hittade jag här och här ska ni få lyssna på låten! Lyssna och njut! :)