Krypteria - The tears I cry

Tid: 22:10:00
Datum: 2013-08-19
Kategori: Musik

Den här låten hörde jag när jag lånade Sofies ipod, när hon var här för drygt en vecka sedan, och fastnade direkt. Lugna och emotionella låtar är svårt att träffa rätt på, det finns några klassiker som jag gillar starkt, men nyare låtar brukar sällan gå rakt in i hjärtat på det sättet tycker jag. Det gjorde dock den här. Den är så sorglig. Lyssna själva, längst ner i inlägget...

"As i awoke this morning and realized you were gone
I wondered what life would be like if we were over and done

And i know that
I can't replace your face,your touch,your smile
I miss you like crazy,i'm lost inside
I promise i'll wait for you wasting my time
Trying to count all the tears i cry

When i'll rest my head tonight this house just won't feel like home
And i'll lay there helplessly yearning,staring all night at the phone

And i know that
I can't replace your face,your touch,your smile
I miss you like crazy,i'm lost inside
I promise i'll wait for you wasting my time
Trying to count all the tears i cry

No i can't replace your face,your touch,your smile
I miss you like crazy,i'm lost inside
I promise i'll wait for you wasting my time
Trying to count all the tears i cry
The tears i cry,the tears i cry
The tears i cry,the tears i cry"

Texten är hittad på lyricstime.com och här nedan kan ni, som jag skrev i början, lyssna på den här vackra, men sorgliga, låten.


Kommentarer
Postat av: Jessica Högberg

Den är fin=)

2013-08-20 @ 09:58:39
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Postat av: Evelina

Vilken fin text :)

2013-08-20 @ 13:58:29
URL: http://evvvelina.blogg.se
Postat av: Alice

fin text!

sv. haha, ibland är jag väldigt militärisk av mig, hård men rättvis och det ska inte gnällas så mycket^^

Jag gillade vanligare namn förr, när jag var 12-13år älskade jag namn som Alfred, Gustav, Malte, men även då hade jag svårt med tjejnamnen, men gillade Matilda och Isabella, fortfarande fina namn men inget jag skulle kunna döpa mina barn till :)

Jo känner mig ganska bortskämd när det gäller hockey-matcher, inte alls van att bli bortskämd men jag har verkligen inte ekonomin för att köpa säsongskort eller biljetter sådär, så kul att man samtidigt kan göra någon en tjänst genom att följa med. Jo förstår att du vill iväg och kolla, jag hade hoppat upp och ner av abstinens, nästan så jag gör det nu.

Ja det är inte alla som har tur med genlottningen, men man ska ju älska sig själv för den man är oavsett hur man ser ut, men visst är det orättvist när vissa behöver kämpa mindre för att nå bra resultat. Jag har inte heller sportat så mycket i mina yngre år, var handbollsmålvakt i något år och spelade klassfotboll som var och varannan unge gjorde, men sen fick jag problem med hälsenan. Men jag har alltid varit naturligt stark, och det är jag glad över nu. :)

Härligt med träning. Skulle också behöva få in lite intervallträning, men jag tycker motion och löpning är så otroligt tråkigt så jag ger upp mycket lättare, däremot kan jag köra mig helt svimfärdig när det gäller styrka och maskiner. Cyklar i alla fall milen tur och retur till gymmet de gånger jag inte står på crosstrainern och trampar från 20 minuter upp till timmen.

Det är bra med mig, lagomt trött och lättretlig nu efter ett hårt axelpass på gymmet, ska iväg och handla med mamma och mormor, men den ena är seg i duschen och den andra kommer aldrig till skott att gå hemifrån för hon letar efter hunden, och den dog i januari men det glöms ju bort hela tiden. hehe! :)



2013-08-20 @ 16:27:49
URL: http://alicesafman.blogg.se
Postat av: I am Baam ♡ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

svar: Jo, visst trivs jag i butiken - så du har tolkat mina inlägg korrekt.
Eftersom det är så mycket att göra så kan det visserligen bli psykiskt påfrestande.

Ja - jag jobbar ju i butiken genom arbetsförmedlingen, så jag får ju pengar varje månad från försäkringskassan. Så det är helt ideelt.

2013-08-22 @ 17:12:41
URL: http://iambaam.blogg.se
Postat av: sandra

Väldigt fin låt text måste jag säga :)

sv: ja musik uppskattas alltid men ibland känns det bara så tråkigt och blogga xD alltid komma på något kul och skriva om :P

haha ja, världen är allt bra liten :)

2013-08-22 @ 21:03:13
URL: http://sandroou.blogg.se
Postat av: danten89

Okey, menade mest bara för att du skrev täcke..? :)

Oj så sent? ;)
Blir det sommarledigt ända tills dess? :D
Vad gör du annars då?
Härlig helg framför dig? :)

Tack ska försöka att vara mig själv.. brukar aldrig förbereda mig.. det får gå som det går =)

2013-08-22 @ 21:13:11
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: Louise

jag jobbar just nu extra på ett städföretag... Inget drömjobb haha

Jasså jasså, tror inte det finns någon möjlighet att det finns något som är bättre än Nordic club du ;) haha

2013-08-23 @ 12:52:26
URL: http://lilylolo.blogg.se
Postat av: danten89

Kul =D
Härligt.

Jotack du :)

Hur mår du då?
Vad gör du i helgen? :)

Intervjun gick strålande =)

2013-08-23 @ 12:58:13
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: Louise

Oj elitidrottare låter stort ;) ! Ja de är inte lätt att träna upp vissa muskler det tar sin tid och man får inte ge upp även fast jag gör det i mellan åt! :P

Haha nejdå jag är aldrig bitter :) Alltid go och glad den här Louise :D

Jag tror dig inte ;) Haha. Actic finns inte ens i Jönköping då är de illa ^^

2013-08-23 @ 13:18:18
URL: http://lilylolo.blogg.se
Postat av: danten89

Jag frågade ju det i förra kommentaren. Men kom kanske inte fram?=)

Jag har min första lediga helg på lääänge, så ska bara slöa :D
Får se det som händer de händer ;)

Det är ju liksom inför vikariebanken, så att det lär blir vikariebanks anställd.. får boka in mina lediga tider och arbetsplatserna får godkänna när dem behöver mig ;)

2013-08-23 @ 13:20:24
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: Louise

Det inlägget kommer antagligen upp imorgon :)

Hur gammal är du? Va bor du? Haha ^^ Du verkar vara lite smått anonym på din blogg ^^ Kanske har fel ;)

Ja du har helt rätt du :D

2013-08-23 @ 13:34:37
URL: http://lilylolo.blogg.se
Postat av: Louise

Nej de är verkligen inte kul:P Men va gör man :P

Härligt jag fyller 21 :) Aha där ser man :)

Hade varit skoj att se ett foto :) men jag förstår att man kanske inte vill lägga upp en massa bilder på sig själv i en blogg där alla kan läsa. Jag t.ex skriver ju inte om allt för privata saker om mig själv då jag ändå har 100-200 som läser min blogg om dan svårt det där med va man borde lägga upp och inte borde lägga upp.

2013-08-23 @ 14:03:54
URL: http://lilylolo.blogg.se
Postat av: Helena

Vilken fin låt du har delat med dig av! Den gillade jag:) Vet inte om jag hört den förut.

Tack för dina peppande hälsningar. Det är skönt nu att jag har fått ett hjärta som tickar i rätt takt igen. Hoppas jag kan börja träna lite smått snart igen.

Ha en toppenbra helg!

2013-08-23 @ 23:11:41
URL: http://helenassota.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: