Avicii ft. Robbie Williams - The days

Tid: 09:43:00
Datum: 2014-11-10
Kategori: Musik

Det här är bäst musik just nu. Riktigt bra är den. Avicii har gjort det igen!

"Under the tree where the grass don't grow
We made a promise to never get old
You had a chance and you took it on me
And I made a promise that I couldn't keep

Heart ache, heart break
All over town
But something flipped like a switch when you came around
And I'm in pieces, pick me up, and put me together

These are the days we've been waiting for
Days like these you couldn't ask for more
Keep 'em coming
'Cause we're not done yet
These are the days we won't regret
These are the days we won't forget
These are the days we've been waiting for
Rattle the cage and slam that door
And the rhythm is calling us as we're not just yet
These are the days we won't regret
These are the days we won't forget

Out on the midnight
The wild ones howl
The last of the last boys have thrown in the towel
We used to believe we were stars aligned
You made a wish and I fell out of time

Time flew, cut through
All over town
You make me bleed when I look up
And you're not around
But I'm in pieces, pick me up, and put me together

These are the days we've been waiting for
Days like these you couldn't ask for more
Keep 'em coming
'Cause we're not done yet
These are the days we won't regret
These are the days we won't forget
These are the days we've been waiting for
Neither of us knows what's in store
You just roll your window down and place your bets
These are the days we won't regret
These are the days we'll never forget
And these are the days
And these are the
days"

Texten är hittad på Metrolyrics.com och här nedan kan ni som vanligt lyssna på låten, om någon mot all förmodan inte skulle ha hört den.


Kommentarer
Postat av: Liene

sv: Skulle vara kul :)
Ha det bra nu!

2014-11-10 @ 17:20:40
URL: http://lifefromwithin.blogg.se
Postat av: danten89

Jag har aldrig varit ett stort fan av Avicii.

Nu är det Josefine, Lisa, Mollie, Fanny och Ludwig kvar =)
Vem hejar du på?

Jo men ändå, nästa gång når ni dit? =)
Bättre att gå vidare än att gräma sig+?

Den jackan var nedsatt 500 på releasedagen av den kända modedesignerns H&M kollektion och tillika sluuuut.
så slapp ens fundera? ;)

2014-11-11 @ 14:24:29
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: NICOLE

Ja den är verkligen bra den :D

SV: Vad mysigt! Och jaaa, det gör jag med :) Underbara föräldrar :) Hade turen att få två extra också, som var lika bra de :)

Till exempel så åt jag lax igår för det är något Henrik har tröttnat något galet på haha :) Men jag älskar det. Såna saker får man då passa på att äta ;)
Tror det blev runt 6 km, runkeeper stängde som vanligt av sig så jag fick inga exakta kilometer tyvärr :/
Ja mest bra, men det kommer upp så mycket :) Men samtidigt som jag "vill vara där igen" så känner jag mig så taggad på livet!! =) Och vad som kommer komma längre fram på vägen.

Haha! Trögglat är att man typ.. haha vet inte hur jag ska förklara, men jag hade det i ett sammanhang där jag pratade om att jag väntade på bussen va? ALltså att jag bara har gått runt och väntat på att bussen ska gå ;)
Typ så :D Haha! Ja det kanske bara är ett Nicole-ord haha :)

C-körkort är för lastbil med lätt släp, då han ska bli brandman är det ju högt meriterande att få köra bilen också. Om man ska bli anställd :) Det är väldigt svårt att få en fast tjänst så man får ju göra allt man kan för att försöka vara en merit liksom :)) Men han har ju haft sitt vanliga bilkörkort länge men är jätteduktig på att köra så mycket sitter ju i, vilket är bra :)

2014-11-11 @ 14:30:41
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: My Fredblad

Sjukt bra låt! Lysnnar du mycket på låtar från honom? :)

2014-11-12 @ 00:13:18
URL: http://fredblad.blogg.se
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Jag har varit inne tidigare för njursten, så jag drog slutsatsen att det är det som strular för mig nu också. Men jag hade smärtdämpande medicin hemma sen sist, nu är de dock slut så jag hoppas det dröjer innan det blir såhär illa igen för då kommer jag inte fixa det hemifrån haha.

Nej jag vet, snacka om att jag var arg när jag hörde att de dragit sig ur försäljningen. Men jag antar att de måste betala mäklaren för allt jobb hon lagt ner. Det vore konstigt annars. Men när man ska sälja så har man väl bestämt sig för det... eller.. jag fattar inte..

Jaha, ni bodde inte tillsammans eller så. Ja då kan jag tänka mig att situationen måste ha varit ännu värre. Jobbigt.
Jag är glad för din skull att du hitta en ny fin tjej i alla fall.

kram

2014-11-12 @ 12:58:03
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: NICOLE

SV: Haha visst är jag en fin människa ;) Haha. Nä men jag brukar vara den som fixar och donar och gör fint så antar att han visste att jag skulle ha gjort det :) Men han blev glad iaf,
Haha jaså hade du? ;) Han med säkert ;D

Men vad kul att du tänker lite på mig när du hör den låten :D Den är ju superbra så det är kul att bli kopplad ihop med den :D

Ja verkligen!! Få förunnat men vi fick uppleva det :) Toppen :)

Haha jaa man har ju olika saker som man gillar och inte gillar. Jag är ju väldigt kräsen med mat. Har haft mycket konstigheter för mig, mycket har jag kommit över och gillar nu, så som svamp (!) oliver och massa andra saker, men dessa gillar jag massor nu. Speciellt oliver som du vet. Hur gott som helst, kan köpa en burk och trycka i mig på en dag liksom :)

Tack detsamma! :D

2014-11-12 @ 19:07:48
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Hanna

Njae, eller ja, på många ställen inom är det underbemannat men jag har svårt att se att den avdelning jag var på var det egentligen. Kanske snarare att resurserna och kunskapen inte räckte.

Perfekt att ha som grund då=) En bra prestation men ändå något mer inom räckhåll, något att vara hungrig efter.

Ja, jag har läst hennes böcker. Jag kan nog hålla med (i mina mindre självhatande stunder) om att vårdpersonal kanske skulle kunna behöva vrida lite på sina metoder för att få dom att passa. Mer individanpassningar och mindre fyrkantiga hål som alla oavsett form ska passa in i.

2014-11-12 @ 23:11:04
URL: http://uppfortsomfan.blogg.se
Postat av: My Fredblad

SV: haha, ja då kan det va svårt att gilla just den här låten ;)

Men när du lyssnar, eftersom du skrev ut lyricsen till låten, tycker du att den är viktig? Eller kan en skön musikstil rigga upp den dålig text? ;)

2014-11-12 @ 23:33:01
URL: http://fredblad.blogg.se
Postat av: Alice

Hon dog i en bilolycka. Du kanske har hört om alla de bilolyckor som var i Karlstad på E18 för ett tag sedan. Hon är en av de fem som miste livet...

Det är bra med snälla klackar. Jag kan skämmas lite ibland när jag står i klacken, när de drar igång med de mindre rumsrena ramsorna, glåpord och allt vad det är. HV71 var väl de som fick ta mest skit förra säsongen, och de var verkligen inte oskyldiga heller om man säger så. Men jag ogillar liksom tom det klassiska
Buandet när motståndarna kommer in på isen. Tycker man ska visa varandra respekt, iallafall inte sjunka till motståndarklackens nivå. Jag menar, varför skriker de "horunge" under en match?

Alla lag har sina dippar, vafan spelarna är bara människor, inte robotar. Sånt får man ju acceptera. Men de vore verkligen inte bra för SHL om de åkte ur. Men som Skellefteå som varit självklara nu de senaste säsongerna, de har varit givna i finalerna, medans FBK till slut krigat sig dit ändå, trots sitt knackliga spel under större delen av säsongen. De går aldrig att räkna ut dem, även om de spelar "dåligt" och de Känner väl jag bevisar en hel del. Hur många tippade dem i final förra säsongen? Knappt jag gjorde det. Får väl erkänna att de kom en tår av lycka när vi vann avgörande mot Växjö.

Och jag tror just Växjö är på G att koppla grepp om svensk hockey. Tippade väl dem högst i tabellen denna säsong. Skellefteå är fortsatt starka, men nej...deras tid är över.
Vad tror du? :)






2014-11-12 @ 23:57:11
URL: http://bompbomp.blogg.se
Postat av: LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Jag har aldrig förstått vem Avicii är, men låten är rätt nice :)

Svar: Jag har Avast antivirusprogram och jag har testat att inaktivera det och ladda ner Flash och aktivera efteråt, men det funkade inte och första gången jag gjorde det så laddade datorn ner tre stycken spionprogram som jag fick ta bort. I början så sa den ingenting, utan det bara kom upp typ 12 blockerings-rutor som inte lät Flash installeras. Sen gick det att ladda ner Flash, men det går inte att installera skiten. Jag och han som har hjälpt mig har försökt såååå många saker men ingenting fungerar, helt sjukt och riktigt jobbigt!

Haha, ja, ibland är jag knepig. De brukar säga det :)

Match på lördag och jag hoppas att vi tar hem det nu! Jag har varit riktigt dålig på det här med att hålla koll, så jag vet faktiskt inte hur vi ligger till i serien...

2014-11-13 @ 14:31:07
URL: http://babustylee.webblogg.se
Postat av: Sandra

Ja den här låten är så bra! Nä tyvärr är 60 inte så mycket jämfört med vad lunch oftast kostar. Lunchbuffé för bara 45 låter helt otroligt år 2014. Minns du var det var nånstans? Jag gillade också köttfärssås i skolan. Men vi fick oftast olika fiskgratänger, konstiga gryton och pyttipanna i min förra skola så det va inte så gott. Ja alla tyckte ju att maten va äcklig så då påverkas man ju av varandra.

2014-11-13 @ 19:40:00
URL: http://bossslady.blogg.se
Postat av: NICOLE

SV: Jajemen musiksmak - det har jag ;)

Det är det som är så bra, man växer, man lär sig.. Förhoppningsvis :)

Idag åt jag min första lussebulle OHERREGUD jag dör vad gott!! Min vän är helt såld på pepparkakor men måste jag välja blir det ingen stor fara alls - lussebullarna vinner med hästländer! MUMS :)

Vad gör du i helgen? :D

2014-11-13 @ 21:20:09
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: LIENE

sv: Å tack, du tyckte det :D Jag ville ha en speciell avslutning och inte bara skriva "nu slutar jag blogga" sen inget mer. Bloggen har trots allt gett mig så mycket men nej, det finns inte längre tid för att prioritera den.
Sant, Gotland är bökigare, på sommaren när alla turister är här. Det blir proppfullt. Men att fika i Stockholm låter bra. Du kan skriva det på min mail så kommer jag ihåg bättre :)
Tack och detsamma vännen!

2014-11-14 @ 11:24:14
URL: http://lifefromwithin.blogg.se
Postat av: ♀ THE REVOLT ♀

Båda är bra!^^ och de gör ett bra samarbete!:D

Svar: Hahaha, du var du yngre än jag trodde xD Jag trodde du va typ 32 eller ngt :o HAHAHA xD Och nu menar jag inte att du skriver som en gubbe eller ngt :o utan mer att jag typ antar att män som bloggar antingen är 15 eller 30+ :o för det är typ de enda som jag stött på. Eller jo en gång stötte jag på en som var 95:a som mig, men annars inte xD men men, det är en fördom jag får ta och jobba med lite :P xDD

Och joo, visst får man bara svar om man frågar :o men asså när jag kommenterar så vill jag ju läsa inlägget och kommentera det :o inte ha en chatt här hahaha xD

2014-11-16 @ 12:53:43
URL: http://TheRevolt.blogg.se
Postat av: ♀ THE REVOLT ♀

blev ganska många "haha" där :o men ah.

Btw, såg nyss att jag bara indirekt svarade på hur gammal jage. Jage 19, om du inte orkar räkna hur gammal man är då man är född 95 x'D

2014-11-16 @ 12:54:51
URL: http://TheRevolt.blogg.se
Postat av: Erika

Bra låt :)

2014-11-16 @ 17:27:45
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: Tina Olofzon

Sv: ja haha jag har inte ens tagit mig så lång! Har inte bytt telefonnummer eller fb eller träffat irl med någon jag "träffat" på bloggen! :)

Jag hade en kvarts rast så passade på att svara på några kommentarer då:)

Hoppas du får en fortsatt fin kväll och helg!:) *

2014-12-12 @ 22:42:59
URL: http://lifelivelaughlove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: