Första medaljen! =)

Tid: 21:31:38
Datum: 2008-08-10
Kategori: Allmänt

Ja, idag kom den första svenska medaljen i OS. Ett silver i cykel av alla sporter. Emma Johansson lyckades knipa silvret och tog därmed Sveriges första OS-medalj i cykel sedan 1988.
Det var väl det mest glädjande idag, men ett nytt svenskt rekord på 100 meter rygg fick vi också idag när Sara Sjöström, som inte gick vidare på 100 meter fjäril igår, slog Therese Alshammars 8 år gamla rekord från Cidney med 56 hundradelar. Det var strongt =)
Annars så slog Brasilien Nya Zeland i herrarnas fotboll med 5-0. Undrar var Gamla Zeland ligger, det är det aldrig någon som pratar om haha =P

Nog om sport för idag.
Jag och morsan kollade mitt schema inför i höst och det ser ju inte roligt ut kan jag ju säga. Går till kl 4 3 dagar och har dessutom 2 håltimmar på 2 timmar vardera och ingen sovmorgon någon dag. Fy fan..

Pratade med Jocke idag och det har hänt lite grejor, men det ska vi inte gå in på här.

Jojje och jag pratade i telefon i nästan 2,5 timmar igår/idag. Inatt för att vara mer exakt. Jag erbjöd mig att ringa, men hon ville ringa och förlorade nästan 100 spänn på det =P att prata i telefon i över 2 timmar är nog något av ett rekord för min del, jag som är urdålig på det i vanliga fall =P
Nejmen titta, där fick vi med ett rekord till och rekord slår man ofta i sporter som jag sa att vi inte skulle skriva mer om idag, men så blev det alltså inte eftersom att jag skrev att det var ett rekord för mig att prata i telefon i 2 timmar. Ser ni kopplingen? ;P

Kommentarer
Postat av: Jennie

Uusch för dåligt schema. Jag har inte fått mitt än :// När börjar du?





svar;

hahah, nä men nu är jag återigen tjej så jag vill ha svart/lila!



Asså, de har blivit sämre o sämre eller? Synen alltså.

2008-08-10 @ 22:16:00
URL: http://hallon8.blogg.se/
Postat av: oskar

jag börjar imorgon. jag hoppas att de första veckorna blir lungna på universitetet.



jag och albin har pratat i typ 6 timmar någon gång.

2008-08-11 @ 01:21:15
URL: http://seigon.blogg.se/
Postat av: Jennie

svar; Haha stackare. Jag börjar om två veckor.



Aha, usch stackare. Ah jo jag vet att jga läste om de för ett tag sen (men mitt minne är sjukt dåligt ;P)



Haha, är det en positiv förändring? :) eh jo jag gjorde om allt. Nya bildlänkar (som jag döpte för en gångsskull - kanske är det som hjälper dig?) osv.

2008-08-11 @ 10:31:55
URL: http://hallon8.blogg.se/
Postat av: oskar

jag börjar imorgon. vi har upprop klockan 10:30 så det är inte så jättesent.



ja det ska bli kul. nu ska vi bli bäst tycker jag. är du laddad?

2008-08-11 @ 11:40:29
URL: http://seigon.blogg.se/
Postat av: Jennie

svar; haha ja de blir ju lätt de!



Hahaha jo designgrejer är verkligen vanesaker. Men ibland är det bra med förändringar. Plus att jag älskar att hålla på med sånt.

Hur jag gjorde..? :D Hmm.. jag har gjort typ allt i photshop. Och sen lagt upp som bilder (så som bildlänkarna då som blir jobbiga för dig att läsa av)

2008-08-11 @ 13:10:53
URL: http://hallon8.blogg.se/
Postat av: Jennie

svar; haha jaoo det är ju de :)

2008-08-11 @ 16:58:50
URL: http://hallon8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: