Marken 2008

Tid: 20:24:32
Datum: 2008-08-08
Kategori: Allmänt

Okej, det här inlägget blir säkert ingen hitt, men bara lite update.

Jag gick ut och kollade lite i onsdags sedan, köpte ett klockarmband som vanligt, men det blev ett i metall. 150 spänn kostade det.
På kvällen hängde jag med Emma, Alle och Lollo + några till som jag inte känner ut ett tag. Vi satt och snackade lite och drack öl och cider, ölen var skitäcklig men cidern var helt okej. Alle blev lite dragen och skrek och hade sig en del, men det går vi inte in på här =P
Kom hem redan vid 11 i alla fall och somnade vid 2-tiden efter att ha halvsovit i över 1h.
Var ganska trött igår och vaknade dessutom kl 8, det gjorde ju inte saken bättre kan jag ju säga. Tor-Björn kom dessutom tidigare än vad han hade sagt och fixade datorn. Det var inte så svårt. Först såg det inte bra ut, det var andra datorn han kollade på som betedde sig så och den första fick han ingen ordning på, men min klarade han av. Det var bara att dra ur batteriet och bryta all strömförbindelse med själva datorn så funkade den sen igen. Det hade jag tänkt på själv också, men det där batteriet sitter ganska hårt.. nu funkar den i alla fall =)
Igår tog farsan, morsan och jag tåget ner till stan som vanligt. Det är en tradition att göra det varje torsdag på Marken. Vi köpte dock ingen glass och åt på kyrkbacken, så den traditionen är bruten =/
Sedan hände det inte så mycket mer igår, jag hade ingen lust att gå ut mer så det gjorde jag inte heller och det var Marken 2008 det. 1 år, eller 362 dagar kvar till nästa gång =P

Idag såg jag på OS-invigningen, men jag orkade inte se hela för det blev lite långtråkigt, men tänk vad länder det finns som man aldrig har hört talas om över huvid taget.. Ett land, som jag inte kommer ihåg vilket det var just nu, blev uteslutet från tävlan efter att ha missat att lämna in sin anmälan till styrelsen eller vad det var =P Christian Olsson fick bära den svenska fanan till slut trots att han inte ens ska tävla, tyvärr. Det har ju varit ett himla liv om det där på senaste.
Så då var det alltså 4 år sedan det senaste sommar-OS:et. Vad tiden går..

Dagens låt blir faktiskt Pluton svea med låten Segermarchen. Den är faktiskt bra =) Inte direkt min musikstil, men jag har fastnat för Pluton svea av någon anledning. Håller inte med om deras åsikter, men låtarna är bra.

Så, vad säger ni nu då, blev det här inlägget något vidare? Jag skulle inte tro det.. =P

Kommentarer
Postat av: julia

haha, kommer man från ett iland så gör man, aight?



vem är du då ? :)

2008-08-09 @ 19:05:48
URL: http://juuliaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: