Dilemma

Tid: 13:46:52
Datum: 2008-07-07
Kategori: Allmänt

Jaa, det här är svårt. Ska jag följa med till stugan eller ska jag inte följa med till stugan?
Vädret är ju det stora mennet. Det skulle bli sånt här väder resten av veckan också. När det är såhär dåligt väder är det ingen hitt att vara där kan jag säga, men å andra sidan så är det väl inte mycket bättre här hemma heller.
Tar jag med mig datorn, hårddisken, mp3:n och daisyn så kan man ju göra i stort sätt samma saker som här hemma, förutom att gå ut på nätet.. Det är ju en stor brist är klart. Man kanske skulle ha skaffat mobilt bredband i sommar, men det känndes lite onödigt eftersom att jag nästan ändå inte är något i stugan.
Ett plus för att hänga med dit är ju att man får socialt umgänge i alla fall. Det bliur det ju sämre med här hemma eftersom att farsan jobbar till 15:30 varje dag.
Jag vet inte! Jag får se.. Bada lär man ju inte kunna göra i alla fall och inte sola heller, men det kan jag ju inte här hemma heller..

Mamma var hos veterinären med Ford imorse p.g.a. hans bruna tänder. Det var inget farligt alls sa veterinären. Det var bara lite pigmentförändringar.

Vi får väl se hur det blir med stugan. Hänger jag med skriver jag inte förrän på torsdag/fredag, annars blir det mer redan idag eller imorgon =)

Kommentarer
Postat av: Vispen

Jag skulle inte heller ha vetat hur jag skulle gör. Det är svårt det där. Jag ska på läger från onsdag till söndag, kul om det då ska regna hela veckan. Jag har dessutom inga regnkläder heller.

Tack för att du skrev några frågor i min blogg.

2008-07-07 @ 16:29:31
URL: http://vispen91.blogg.se/
Postat av: jojje

jag tycker du ska fara till stugan hehe. är det kallt i luften blir det bara varmare att vara nere i vattnet;D

2008-07-07 @ 21:37:46
URL: http://jojjez.blogg.se/
Postat av: Bella

sv: haha men data, dator, tror inte riktigt att det är någon som bryr sig :P fast du har rätt iofs.



sen så, förstärkaren är en AMPEG BA-115. visserligen så är det bara 100W men är inte i så stort behov av mer just nu :)

2008-07-11 @ 00:05:49
URL: http://bellysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: