Home again

Tid: 00:37:35
Datum: 2008-07-11
Kategori: Allmänt

Japp, då var man på hemmaplan igen då =)

Jag hängde med till stugan i alla fall trots vädret, men det blev ju ganska bra väder sen i alla fall =)
men i måndags, då var det hemskt. 12 grader var det hela dagen. Emma hade med sig Lollo dit så alla vi 4 körde kort en hel del. Jag tvingades även att bada trots den 12-gradiga luften. Av någon skum anledning luktade jag svett, trots att jag redan hade duschat en gång den dagen, vilket alla klagade på. Så jag slängde mig i i alla fall och tvättade mig och det var inte varmt kan jag säga även om det var 21 grader i vattnet..
I tisdags var det lite bättre väder så jag badade faktiskt en gång och idag var det riktigt fint, eller igår då eftersom att nu när jag skriver det här så är det imorgon emot vad det var igår som egentligen är idag nu eftersom att klockan är över 12. Jg låg nere på bryggan och solade utan solkräm eller något i flera timmar vilket resulterade i att jag har bränt mig som fan på hela ryggen. Illröd är jag, men så är det =P
Så helt misslyckat var det väl inte att hänga med dit i alla fall.
Jag hoppade också studsmatta för första gången i år igår. Det var läskigt. Jag ser inte alls kanterna eller något längre och näten var slut på Sagoland senast vi var där och på Toysarus fanns det inte ens några. Jag lyckades i alla fall göra en volt =) och 81 ryggen och upp.

Det är väl inte mycket mer att skriva.. jag håller just nu på att snacka med en om internetbanken för synskadade. Det är ganska svårt. Man kan ju ha en kod på en speciell dator istället för den där dosan man har, men då gäller den koden bara på den datorn och dessutom är det inte lika säkert eftersom att det bara är att hacka datorn och scanna av vad man skriver och sedan tömma kontot. Sådana där dosor är ganska svåra att använda när man inte ser. Får man hjälp så är det väl lugnt, men det är omöjligt att klara det själv..

Dagens låtar blir faktiskt 2 riktiga sommarklassiker:
Gyllene tider - Sommartider
Thomas Ledin - Sommaren är kort
Inte direkt min musik, men sommarlåtar, det är det definitivt =)

Kommentarer
Postat av: Bella

sv: haha jo 90 eller 100W är inte så dåligt. med tanke på att den som jag hade från första början var 25 eller nåt sånt :P

2008-07-11 @ 11:43:16
URL: http://bellysblogg.blogg.se/
Postat av: Bella

nej det är inte jag heller egentligen. men jag behövde verkligen en ny förstärkare och sen när det var nedsatt pris och allt så var det ju bara att passa på :P

2008-07-11 @ 16:47:46
URL: http://bellysblogg.blogg.se/
Postat av: Bella

sv: tror att den kostade runt 5000 nu, ganska billigt med tanke på att det fanns flera som kostade nästan 20 000 :o så bra kan dom väl ändå inte vara att man betalar 20 000 är en förstärkare? haha :P



max är mycket bättre än donken. har fakstikt aldrig gillat deras hamburgare (;

2008-07-11 @ 19:31:36
URL: http://bellysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: