Glad midsommar! =)

Tid: 20:58:11
Datum: 2008-06-20
Kategori: Allmänt

Då var det midsommar igen och vädret, det är väl nästan som vanligt =P
Det har varit en dag med familjen. Alla utan syrran. Hon är hos Alle i Mantorp. Vi andra åt, as usual, skinka och färskpotatis och sill + en nubbe efter maten =P till efterrätt var det glass med jordgubbar =)
Senare spelade vi Chicago (Johans version) hehe =P, man kör till 102 istället för 51. Mamma vann på 107, men jag kom i alla fall tvåa. Shep kom sist på 73.
Till kvällsmat grillade vi =)

Annars har jag varit asduktig idag =P, jag har både bytt lakan, dammsugit och dammat mitt rum =) och det behövdes kan jag säga! Det var fruktansvärt dammigt. Jag är ju inte direkt den som städar så ofta om man säger så =P i Stockholm förra året tror jag bara att jag dammsög 5-6 gånger på hela året =P lite äckligt kanske, men jag märker ju inte av smutsen på samma sätt som seende så för mig är det inte så farligt.

Nu lyssnar jag på Playdio, någon remix på Hold me tonight med Manian feat Aila =P inte så jättebra faktiskt..

Snart blir det film med familjen och imorgon fyller jag år! =)

Lilla Ford föresten, han hoppade upp på diskbänken förut när pappa höll på med köttet =P

Kommentarer
Postat av: Nicole

Grattis på födelsedan! :)

2008-06-21 @ 13:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: