I'm DJ Blinno =)

Tid: 20:34:52
Datum: 2008-05-29
Kategori: Allmänt

Yeah, that's me =)
men jag har inte gjort så många låtar än så länge, faktiskt ingen helt egen, men jag har gjort några ganska dåliga remixar på andra låtar..
Jag har i alla fall skrivit 3 låttexter:

Sång om bara korv (Kobojsarna)
Det här är en sång om bara korv
så alla korvar kan hoppa omkring
ner i grillen och grillas runt
och alla tänger rullar oss runt
det här är en sång om bara korv
så alla korvar kan hoppa omkring
ner till mojen och köper korvar
för att visa vem som är Orvar
det här är en sång om bara korv
så alla korvar kan hoppa omkring
ner i grillen och grillas runt
och alla tänger rullar oss runt
det här är en sång om bara korv
så alla korvar kan hoppa omkring
har du svårt att ligga stil
då är det dags att grillas till!

Sommarn är här igen (Secondtunez)
Sommarn är här igen
och allt känns så fruktansvärt,
jag tittar ut över sjön
och vattnet är så mörkt,
jag är på bryggan helt själv
och de mörka molnen mörkar mig,
aldrig förr har känt såhär,
så dödens vindra bär!

Vi sitter här på vinden (Lé Bandmask)
Vi sitter här på vinden
och dricker lite Cola
och lyssnar på musik
som ingen tycker är skit,
vi lyssnar på musiken
och dricker lite Cola,
så vi kan hålla igång
hela natten lång,
sluta dricka Fanta
och skaffa dig en Cola
och skaffa dig en burk
för din Fanta är skit,
vi är mycket bättre
och du är bara dålig,
så snälla börja drick
det behövs inte något klick!

Den sista här är jag mest nöjd med. Jag och 2 kompisar har gjort en lite annan version på den i Daddy DJs melodi som vi har tänkt spela in någon gång.
Varför jag inte har spelat in och gjort de här låtarna än är dels för att jag inte har någon mick och dels för att jag inte har något bra musikprogram som funkar för mig. Jag har ett som heter Cool edit, men det är inte så bra när man inte ser för man kommer inte åt själva sidan, bara menyerna..
Så jag håller på att leta efter något bra program och vem vet, kanske blir jag ett känt namn innom technon så småningom =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: