Prestberg till Leksand!

Tid: 22:46:17
Datum: 2008-05-09
Kategori: Allmänt

Läste idag att ingen mindre än Pelle Prestberg är klar för "Hela Sveriges lag", de vita och blå <3
Det tror jag är en bra vervning och förhoppningsvis så gör han jobbet lika bra som han har gjort i Färjestad.
Synd att inte Petrovicky blev kvar i LIF, men vi får väl istället hoppas på att Jackman stannar en säsong till. Det vore nog inte fel.
Dessutom fyller Micke Carlberg 37 idag, grattis!
Träningen är igång nu inför 08/09, och då ska vi tillbaka! Vi ska glömma kvalserien 08, även om det var spännande men mindre kul för alla som inte håller på Brynäs eller Rögle.
Vi ser fram emot nästa säsong istället!

Detroit slog ju också Dallas i den 1:a Westen-conference-finalen.
Det var bra, men det blir svårt det här.
Jag vet inte vilka jag vill ska vinna Stanley cup. De 3 lagen jag håller främst på i NHL är kvar bland de 4 bästa..

8-1 blev det mot Danmark igår också, men Finland, bara 2-1 mot Lettland och Vitryssland stod ju upp bra nu ikväll mot Ryssland även om ryssarna till slut vann.

Riktigt varmt har det varit idag med. Vi skippade historian och låg ute och solade istället =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: