Ny design =)

Tid: 00:03:32
Datum: 2008-11-16
Kategori: Leksand

Ja, som ni ser så har jag fått en lite ny design =)
Det är ingen mindre än *trumvirvel* Nicole som har gjort den åt mig =)
Hon var så snäll och fixade en länk till sin blogg längst ner också märkte jag =P och så la hon in en frän grej där man kan se var ifrån folk kommer som är inne och kollar på ens blogg. Inga namn, men ort. Lite fränt sådär =)
Så ett stort tack till Nicole för det =)

Masinvation var det i Borås idag =)
Borås högsta noterade publiksiffra innan dagens match den här säsongen var 1600 någonting. Idag var det 2880 åskådare och Leksand började mycket bättre än de senaste matcherna. Istället för att släppa in mål i början av matchen var det de som gjorde både 0-1 och 0-2 innan det hade gått 5 minuter. Borås reducerade dock i boxplay ca 5 minuter från paus, men Leksand höll undan och gjorde även 1-3 i sista perioden och vann äntligen igen =) därmed så leder de serien igen, en poäng före Växjö som faktiskt tillfälligt ledde serien i knappt ett dygn efter att ha vunnit i sudden igår. Malmö fick däremot stryk av Västerås igår och AIK slog Mora. Mora ligger nu utanför playoff. Leksand har just Västerås på onsdag och sedan Växjö borta på fredag. Det blir 2 tuffa matcher.. men idag blev det 3 nya poäng i alla fall =)

Öppet hus gick bra idag. Jag skulle ju ha pratat först, men en i trean ville hålla sitt först så det fick hon göra. Sedan skulle Eve håll sin grej, så jag fick vara som trea, men det var ingen fara. Jag fick dock inte prata klart. Jag tror det blev för långt =P det var det förra året med när jag pratade om mitt liv. Då fick jag inte heller prata klart. Jag kanske skulle arbeta på att försöka korta ner mina föredrag lite =P
Efter att jag hade pratat gick vi och kollade lite på FN-rollspelet som skulle vara en imitation av Kalmar. Så var det väl inte riktigt, inte riktigt så strängt som det var där, men nästan.
Sedan åkte vi till Dacke och kollade hur Emma har det i sina lokaler och så serverade de blåbärsglögg och äppleglögg. Blåbärsglöggen var faktiskt helt okej, men äppleglöggen var väl sådär. Vi hälsade också på min morbror Mikael som jobar där och så fikade vi. Gick igenom fordon lite snabbt gjorde vi också för det luktar ju så gott där =P Bilwax och så, det luktar ju asgott ;P

Ostkaka åt vi idag också istället för igår. Igår fick vi ju det i skolan, men idag åt vi det hemma också. Spike orkade inte hämta det åt mig igår, så han tyckte att Lollo och de, som vi satt och åt med för en gångs skull, kunde gå och hämta det åt mig. De kunde få en femma =P till slut gick Johanna och hämtade åt mig, snällt =)

Jaha, vad har ni haft för er idag då?

Kommentarer
Postat av: Jessi

Fin designen blev vännen :)





Kramar

2008-11-16 @ 15:18:43
URL: http://jessi91.blogg.se/
Postat av: Linda

sv: jag har opererat munnen..



hhah jaa :D RALLY 4 LIFE ;D

2008-11-16 @ 16:26:25
URL: http://undergroound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: