Äntligen! =)

Tid: 00:49:23
Datum: 2008-10-12
Kategori: Goalball

Yes! Idag hämtade jag min sub =) eller mamma och pappa gjorde det när jag var på träningen =)
Har inte hunnit packa upp den och koppla in den än, men nu är min stereo komplett i alla fall! =)
Har jag räknat rätt har jag lagt ut ca 14 600 på den =) och den består nu alltså av inget mindre än.. *trunvirvel*
En Yamaha RX V459 Titan (receiver/förstärkare)
Yamaha S559 Titan (DVD-spelare)
B&W dm309 (golvhögtalare)
B&W ASW610 (bas)
Inga dåliga grejor =) och vi får hoppas att det här blir bra =)

Träningen gick riktigt bra idag. När vi tränade skottprecition lyckades jag faktiskt skjuta 5-6 skott mitt på stolpen och resten gick bara centimetrar/decimetrar utanför eller innanför.
Straffskytte tränade vi också och jag gjorde 2 mål, sköt 2 utanför och Albin och Oskar, som var i det andra laget, räddade 2. Jag räddade 2, släppte in 2 och 2 gick ut, så det var ganska jämnt där.
En grej som inte gick lika bra var försvarsträningen. Jag tränade på vänsterback och det tycker jag är svårt, för jag vet inte om jag ska slänga mig med huvudet före eller benen före. Det känns inte bra att slänga sig med huvudet först åt höger så därför blir det nog mest med benen före när jag är vänsterback. Problemet då är bara det att jag fortfarande lägger mig lite fel, för mycket bakåtlutad, så bollarna flyger över mig. Det måste jag träna på.
Match körde vi till sist som vanligt och efter första halvlek ledde jag, Oskar och Andreas med 6-3. Något överraskande tycker jag för Albin och Jennifer brukar ju vara jättebra när de teamworkar och det visade de också i andra halvlek när de vände till 6-7, men vi lyckades kvittera till 7-7 inan det var slut.
Nu har jag i alla fall lånat en boll också =) och nästa helg, då drar vi till Stockholm på träningsläger! =)

Nu är pappa i Ungern. Jag tror faktiskt han precis har landat. Planet skulle landa nu inatt klockan 1..

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv: Med skivstång.. o knäböj.. jadu.. ca 60 mer eller mindre :)

Sj?

2008-10-12 @ 00:52:23
URL: http://elitcyklist.blogg.se/
Postat av: Jessi

åh låter inte fel du och skönt att träningen gick bra :D

2008-10-12 @ 11:23:37
URL: http://jessi91.blogg.se/
Postat av: Matilda

Sv: Tråkigt att läsa att du inte har många vänner.. men de vänner du kanske har är kanske nära vänner? :)

Du! Du får köra lite mer skivstång o knäböj ;)

2008-10-12 @ 12:02:16
URL: http://elitcyklist.blogg.se/
Postat av: Jessi

tack för din kommentar vännen, det värmer!



Kram

2008-10-12 @ 19:37:19
URL: http://jessi91.blogg.se/
Postat av: Matilda

Sv: Hehe, men snygga vadmuskler är snyggt! ... riktigt hett :)

2008-10-12 @ 22:02:43
URL: http://elitcyklist.blogg.se/
Postat av: Jennie

ooh kul med nya grejer (; Inte för att de säger mig så mycket menmen!



Och gött att ni kvitterade! Synd att ni inte vann när ni ledde ^^

2008-10-13 @ 08:37:03
URL: http://hallon8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: