Lite inaktiv här =P

Tid: 23:39:23
Datum: 2008-09-26
Kategori: Allmänt

Nu får jag skärpa mig lite! Den senaste veckan har jag bara skrivit 2 eller 3 inlägg! Så får det ju inte vara!
Varför har det varit så då? Jo, det har inte hänt så mycket tycker jag. Lugna dagar i skolan och idag var det också lugnt. Det händer inget, finns inget att skriva om...

I mitt förra inlägg blev det nytt rekord i antal kommentarer på ett och samma inlägg för min del, 10st =) hoppas ni fortsätter att läsa =) men jag tror inte jag har många läsare. Det är nog mest såna jag kommenterar som läser mitt..

Igår bokade jag i alla fall en demo på HI-FI-klubben, men de hade ASW610:an, som jag hade tänkt och kolla på, uppställd hela tiden, så det var bara att komma in när som helst. Så det blir väl förhoppningsvis någon gång nästa vecka =)

Billiga Adidas-skor har de på Intersport nu med. Såna jag vill ha, men det var bara så långt lagret räcker, så jag får skynda mig på i så fall!

Han Johan i Idol går det ju bra för. Han är vidare till livesändningarna nu på måndag tydligen. Jag har inte skrivit det, men han går ju på min skola, T1 tror jag och tjejerna flockas runt honom sa Spike =P man kanske skulle se på Idol då bara för att se hur det går för honom..

Jag fick G+ på matteprovet! Det trodde jag inte, men nu blir det svårare med algebra och polynomer och skit. Jag vet knappt ens vad det är =P

Har suttit och tränat lite webbdesign hela kvällen inför provet på onsdag och lyssnat på Playdio.

Finns inte så mycket mer att säga, dagens skämt, vad kallas en munk som bryter mot sitt celibat? Raggmunk! Ha ha ha ;P

Kommentarer
Postat av: Jennie

men asså :P det är ju folk vars bloggar man kommenterar som läser min med osv.

2008-09-27 @ 10:10:22
URL: http://hallon8.blogg.se/
Postat av: Jessi

Jag ska göra ett blogguppehåll nu och har därför valt att lösenordsskydda min blogg. Men så fort jag börjar skriva igen ska jag ta bort lösenordet!



Enklast är det då att du lägger till mig på bloggkoll så ser du när lösenordet är borta igen :)





Ta hand om dig!



/Jessi

2008-09-27 @ 12:27:58
URL: http://jessi91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: