Målfest!

Tid: 22:17:42
Datum: 2008-09-17
Kategori: Leksand

Det kan man minst sagt säga att det blev =)
Det blev t.o.m. tvåsiffrigt, 10-2 vann de med med periodsiffrorna 3-0, 3-0 och 4-2. Det var inget att tala om, men vilket stöd de har från läktarna alltså! De håller igång hela matchen.

Vad mer kan man säga då? Malmö var det ända laget som höll nollan när de slog Oskarshamn med 8-0.
Mora var nära på att förlora mot Huddinge, de låg under med 4-2, men vände till 4-7.

Taxin "glömde" mig imorse =P inte centralen utan chauffören. Det var han som brukar prata om hästar med Ebba =P och han sa att jag fick skylla på honom om jag kom för sent vilket jag också gjorde, men det gjorde ingenting, för när vi väl kom dit hade brandlarmet gått. Det var någon som hade tryckt på det nere i idrottshallen. Så vi fick gå ut och ställa oss, eller gå ut och gå ut, vi hade ju inte ens hunnit in så =P
Efter det förflöt dagen som vanligt. Jag gick med stavar i 2 timmar på idfrotten. Inte speciellt intensivt, men ändå med stavar. Spike gick utan stavar och höll inte ett så högt tempo, så det gjorde inte jag heller. De andra körde någon grej ute i skogen..
Jag tycker nästan att 2 timmars idrott blir för mycket. Man orkar inte. Gör man dessutom samma sak så blir det inget vidare.

Ford har fått tjockare päls nu, lilla kissellikiss =) och han har hittat sin vanliga plats under värmepumpen igen, precis som varje vinterhalvår när den är på =)

Vi avslutar med dessa ord:

V I S K A T I L L B A K S!

Kommentarer
Postat av: Amanda : )

Räikkönen ÄR bättre det vet du säkert inners inne;) Na jag är la inte så sport intresserad men jag har koll på det som stämmer ;D

2008-09-18 @ 17:21:38
URL: http://peltopera.blogg.se/
Postat av: Amanda : )

Jo boken är helskum, fyfan! Ska lägga ut bilder på den sen hehe.



Men Räikkönen har BARA haft otur.. Han har ju jämt sån otur annars hade han varit den bästa! :)

2008-09-18 @ 22:28:21
URL: http://peltopera.blogg.se/
Postat av: Jennie

det är segt att göra samma sak i två timmar :/ behöver du verkligen hålla på med de så länge? Det r ju inte samma sak som dem andra gör ändå..

2008-09-19 @ 19:09:59
URL: http://hallon8.blogg.se/
Postat av: Jennie

svar; haha ja :) lite har jag gjort på 9 dagar ändå haha

Jo, jag läste ju de. Men de va drf jag mena att du kanske kunde få göra något annat. För det är antagligen inte lika tråkigt för dem om dem leker lekar lr gör orientering ;P

2008-09-19 @ 23:34:48
URL: http://hallon8.blogg.se/
Postat av: Amanda

Han har väldig otur, men om han inte hade haft det, så hade det enda Schumacher sett vart röven på hans bil ;)

2008-09-20 @ 15:10:09
URL: http://peltopera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: