Vet inte vad jag ska säga...

Tid: 20:52:28
Datum: 2008-09-22
Kategori: Allmänt

Fick en kommentar i förra inlägget där hon hade länkat den här länken:
http://enbart.blogg.se/2008/september/080916-enbart-gastblogg-av-anne.html
Det där blir säkert ingen länk, men kopiera adressen i så fall och gå in och läs säger jag bara! Vet inte exakt vem det där är, men den personen har i alla fall länkat till en Maddes blogg som nyligen har dött i någon typ av ovanlig cancer, bara 20 år gammal... även hennes mammas och killes bloggar finns länkade i det inlägget.
Jag läste inte så jättemycket, men så sorgligt, men ändå så fint...

En annan grej som jag inte vet vad jag ska säga om är det här med skadegörelsen. I helgen, igen, hade några ungar haft sönder ventilationen på mammas jobb, ett dagis, + att de hade totalförstört klockan ute på gården. Vad fan är det för jävla ungar alltså?? Tror de att de är coola eller varför gör man något sådant? Övervakningskameror tycker jag är ett bra förslag. Antingen skulle skadegörelsen minska då eller så skulle man i alla fall få se vilka det var så att man skulle kunna sätta dit dem. Säkert är det bara småbarn, 13-14-åringar som håller på. Det gör att vi leds in på tråden om att man tycker och tror att man är så otroligt vuxen när man är i den åldern, men det utlägget tar vi en annan gång..

Vad ska man säga om servicen i det här fallet då? Mamma sa att någon där på jobbet hade varit där i lördags och ringt efter de som fixar ventilationen och det. "Ja, vi kommer." sa de, men efter några timmar hade det inte kommit någon och inte igår heller. Idag när de ringde och frågade varför sa de att de inte tyckte att det var så viktigt. Vad är det för service? All mat blev ju förstörd i och med att frysarna och det slutade fungera när ventilationen la av och det var inte så viktigt tyckte de. Man börjar ju undra ibland..

Lite snabbt om dagen också då, först var det webbdesign där jag kollade lite på formulär och kryssrutor och radioknappar. Sedan var det psykologi där Spike och jag jobbade nere i kaffis med lite frågor som jag redan var halvklar med. De andra gjorde ett intelligenstest, men det kunde tydligen inte jag göra eftersom att det var massor grejor som man skulle se för att klara, men det måste ju finnas något intelligenstest utan visuella grejor. Jag ska kolla efter det på nätet. Sedan var det i alla fall en håltimme då jag och Spike körde kort med bl.a. Micke, Josef, Sofie, Moa och Marlene. Alla var inte med och körde kort, men de satt där. Sedan var det tyska och Spike och jag gjorde ett läxförhör hela lektionen. Spike fick läsa tyska och han har aldrig haft en ända tyskalektion, så det gick ju som det gick, men lite kul var det att lyssna på i alla fall =P. till sist var det programmering i nästan 2 timmar. Jag har mailat till Elisabet nu, så vi ska väl prata om det någon dag, för jag tror jag får svårt att få G i den kursen alltså. Jag är varken motiverad eller tycker det är kul. Vi får se. Sedan var det hem som gällde och plugg inför matteprovet imorgon, men jag har inte öppnat boken än.. kanske bör göra det nu =P

Dagens låt blir Partyheadz - Stop loving you

Kommentarer
Postat av: Jennie

Orka folk som förstör :/



2008-09-23 @ 07:15:28
URL: http://hallon8.blogg.se/
Postat av: Jessi

Så tråkigt att folk ska förstöra... Så otroligt onödigt!

2008-09-23 @ 10:49:56
URL: http://jessi91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: