Kan det inte bli vår?

Tid: 00:24:13
Datum: 2009-01-17
Kategori: Leksand

Det tycker jag det kan bli!
I onsdags var det ju så skönt, men idag var det värsta vintern! -10 tror jag det var imorse och det var inte skönt kan jag säga.
Allt går ju så mycket lättare sen när värmen börjar komma och man känner att sommaren är på väg. Det är ju nu, när det fortfarande är mörkt ute, det är kalla dagar och man bara längtarr efter värmen, som det är som jobbigast. Oktober/November är väl värre då, men nu vill man ju bara att tiden ska flyta på lite snabbare, inte bara för att det ska bli vår, utan också för att jag vill träffa dig <3
Det kanske blir snart, redan om 2 veckor, hoppas!

Det blev ingen vanlig torsdag igår ändå. Jag sov skitdåligt natten till igår och somnade inte förrän 3:30 och skulle upp 7. Då har man ingen vidare lust att ha 2,5 timmars håltimme mitt på dagen, så jag och Spike hörde med Klein om jag kunde få jobba hemma, för vi skulle ändå bara jobba med projektet, och det fick jag. För Jesper var det också lugnt, så jag var hemma runt 10 och jobbade med engelskan i nästan 2 timmar innan jag var klar =)
Så särskilt jobbigt var det ju inte igår heller, men idag blev det en vanlig dag, men jag tyckte ändå inte att vi gjorde så mycket. På samhällen gjorde vi klart enkäten som vi skulle visa för Michelle, men hon var så klart inte där, så vi mailade den istället. Sedan gick Spike och jag till macken och köpte korv åt honom, som vanligt numera, och sedan var det tyska då jag läste hela lektionen. Maten var god för en gångs skull, köttbullar, och sedan var det engelska då vi fortsatte med våra projekt. Jag försökte lära mig det där utantill, men det gick inget bra, så jag lyssnade på musik och tänkte istället =)
Till sist var det utvecklingssamarbete där vi bara skrev lite anteckningar om R2P eller vad det heter, skyldighet att skydda eller något står det för.

Ikväll var det hockey igen och Leksand slog, inför ca 4900 på läktarna, Växjö med 3-0. Myllyniemi, som jag inte vet om jag har skrivit om, fick hålla nollan =)
Han
värvades ju från Rögle där han stod i början av säsongen, men de ville satsa på Penker istället. Jag tror dock fortfarande att han har kvar sina Rögleskydd och Röglehjälm och det ser tydligen inget vidare ut =P
AIK slog Mariestad med 7-2, Almtuna slog Mora med 1-0 och Nybro slog Sundsvall med 5-1. Malmö fortsätter att ha det tungt. Ikväll fick de stryk hemma igen med 0-2 mot Bofors som ju inte direkt är något vidare bortalag heller. Jag tror inte Malmö tar sig till kvalserien. Frågan är väl om de över huvud taget tar sig till playoff. Gör de inte det, då är det ju ett rejält praktfjasko =)

För tabellen innebar det att Almtuna nu ligger på samma poäng, men med sämre målskillnad, än Växjö som fortfarande är 3:a. Annars var det väl inga större förändringar i tabellen.

Imorgon är det träning igen! Det ska bli grymt kul! Vad tiden går. Det är 6 veckor sedan vi hade avslutningen och om 6 veckor är det vecka 9 och då är vi nästan där, vid våren och värmen som jag vill ha! =)

Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

Hej!



Jasså.. Åh det tackar jag för! =)

Ja Em låten är ju inte riktig samma stil eller genrér som mina andra låtar hehe..

Kul att du gilalr If you want me! =)



Kram

Sandra Gee

2009-01-17 @ 12:37:44
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Nicolina

Jaa det är alldeles för kallt nu! Det håller jag med om!



Men alltså jag tror fortfarande att det är för att du typ sover på dan som du inte kan sova på kvällen!



Testa att vara vaken en hel dag hehehe så tror jag att du somnar! =)



Puss å kram

2009-01-17 @ 17:57:02
URL: http://www.pernheim.blogspot.com/
Postat av: Sandra Gee

hahaha nej.. eller jo kul va det ju.. EFTERÅT när man insåg att det va syrran haha.. Först stelnade jag till sen ryckte jag till.. sen skrek jag lite lätt.. sen såg jag att det va hon.. då släppte det och jag börjar istort sätt gråta nästan hahaha.. Allt gick jävligt fort.. men allt detta hann jag med haha





Åh tack.. jag hoppas med det blir skoj!!



Ska du göra ikväll då? :)

2009-01-17 @ 19:27:43
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Sandra Gee

Kul att du tyckte låten va rolig haha.. Ja det va ju inte en seriös låt direkt hehe :P



Kram

2009-01-20 @ 17:44:59
URL: http://sandragee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: