Längtan & saknad!

Tid: 20:33:02
Datum: 2009-01-09
Kategori: Allmänt

Det stämmer verkligen!

Jag längtar redan efter och saknar min alldeles underbara flickvän något fruktansvärt och det har bara gått drygt 4 dygn sedan vi skiljdes! Det är helt otroligt! Vill träffa dig nu nu nu!

Problemet är ju bara det att det är nästan 30 mil mellan oss. Det är väl inget problem i sig, men tiden är ett problem.

Nu när skolan har börjat är det nästan bara helgerna som gäller och det finns tyvärr inte många helger att vinka på den närmsta tiden. Nu i helgen ska hon vara med på någon idrottsledarutbildning, nästa helg är det första träningen för i vår för oss, helgen efter kommer Jocke, vecka 5 kanske funkar, vecka 6 har de åkt till Åre med FSBU redan på torsdagen och kommer inte hem förrän vecka 7, så båda de helgerna försvinner. Vecka 8 har vi sportlov, men de har vecka 7 och då är de dessutom inte hemma. Jag tänkte att jag kunde åka ner till henne på mitt lov i alla fall, bättre det och få träffa henne halva dagarna i alla fall än att sitta här hela dagarna och ändå inte göra något. Grejen är ju bara den att hon ska på träningsläger i USA veckan efter och bör alltså träna en del innan det vilket innebär att det i princip blir skola träning skola träning, så det är väl inte mycket idé att åka ner dit då heller, tyvärr =/
Vecka 9 försvinner ju då som sagt och vecka 10 kommer Jocke igen. Så i så fall är det vecka 11, men det är ju superlångt dit! Så länge kan jag inte vänta! Det går bara inte!

Jag hade tänkt att jag kunde strunta i första träningen nästa helg, det är ju ändå träningar varje helg efter det, men då ska hon vara ledare för ett litet läger, så det går inte.

Ända chansen är helgen vecka 5 och det måste gå! Gör det inte det kan vi nog inte ses förrän vecka 11 och det klarar jag inte! Jag måste träffa dig snart! Väldigt snart! <3

Nog om mina kärleksproblem hehe, kanske inte så kul att läsa om, men det får ni ta =)
Det ingår också i vardagen..
Eller problem och problem är det väl egentligen inte, snarare en enorm saknad och längtan! =)

I övrigt har jag nog tagit sönder min Milestone =P
Jag tappade den i toan och nu funkar den inte.. minneskortet flög i alla fall ur, så det funkar, men själva spelaren är nog sönder.
Klantigt tycker ni säkert och ja, det var det kanske, men jag brukar aldrig tappa saker sådär.
Vad säger man till Syncentralen då om den inte funkar sen? =P

Skolan gick väl ganska okej idag, men igår var det fruktansvärt segt trots att jag och Spike gick och matade änderna på våran ettårsdag =)
Det var svinkallt, men mat fick änderna i alla fall och sedan hade vi tänkt att äta pizza, men de hade inte öppnat, så det fick bli skolmat ändå...

Mitt hockeytips gick nästan in i onsdags. 6 av 7 rätt hade jag. Det var bara Huddinge, som jag sa kunde skrälla lite, som vann med hela 0-6 borta mot Sundsvall. Annars hade jag alla rätt, men Leksand gjorde ju ingen vidare match sett till de 2 första perioderna, men i den tredje vaknade man till och gick från 1-1 till 1-5 och vann till slut ganska lätt. Nästa match är imorgon mot Borås.

Kommentarer
Postat av: Lisa Ly

Tack för sympatin för skrikiga barn.



Skolan brukar vara seg de första dagarna.



// Lisa

2009-01-10 @ 01:56:45
URL: http://lisalyser.blogg.se/
Postat av: jojje

hehe men johan då, stackare ;(

2009-01-10 @ 11:34:18
URL: http://minrottweiler.blogg.se/
Postat av: jojje

sv: ja så kan det nog vara, att det är därför folk är så rädda för rottweiler.

2009-01-10 @ 11:44:28
URL: http://minrottweiler.blogg.se/
Postat av: Sandy

Jaså, vem är den lyckliga? :D Jag har mina gissningar. :P Men jag känner till den där känslan mycket väl.

2009-01-10 @ 23:55:14
Postat av: Sharon

Vet precis hur det känns. Precis. Hade 45 mil mellan mig och mitt ex och det var ett helvete för det mesta. Men å andra sidan - Hur stor är inte lyckan när man väl ses?

Längtan och saknad är ett gissel, men det är himmelrike att återses...

2009-01-12 @ 11:51:21
URL: http://shass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: