Uppnått målet! =)

Tid: 21:53:18
Datum: 2009-01-28
Kategori: Allmänt

Ja, nu är jag faktiskt lite stolt över mig själv =)

Idag slog jag nytt rekord, igen, på hopprep och dessutom uppnådde jag mitt mål som jag hade från början, 1000 hopp! =)
Det är bra gjort tycker jag efter att ha hoppat i 5 dagar och sedan haft uppehåll i 11 dagar och sedan hoppat 2 dagar igen och slagit rekord båda de 2 dagarna och nu då dessutom uppnått mitt mål =)
Det var faktiskt inte så jobbigt som jag trodde. Upp till typ 150 går det lätt. Sedan går det segt fram till 500 ungefär, men sedan vänder det och går lättare igen.
Jag måste faktiskt säga att det var jobbigare igår när det blev 854...
Nu har jag i alla fall uppnått mitt mål, så nu får vi väl se vad nästa mål blir... 1500 kanske, men nu får man väl ligga på den här nivån ett tag först =)

Spike var dessutom sjuk idag, så jag fick klara mig själv, men Eva hjälpte mig till psykologin. Egentligen hittar jag ju dit, men det klassrummet ligger ju mitt i korridoren, så det är lite svårt att hitta dit ändå.
Micha och jag gick ner i kaffis efter den lektionen och jag fick en Cola av honom =)
Sedan var det samhäll då vi fixade klart våran enkät som vi nu, ännu en gång, har skickat iväg till Michelle för godkännande.
Lunch var det därefter. Kokt fisk med ägg och persiljesås skulle det vara, men såsen var slut, så det blev kokt fisk och potatis... lite tort kan man ju säga och inget att rekomendera...
Håltimme då jag och Micha satt i bibblan och pluggade på psykologin som följdes av matte där jag fortsatte att försöka lära mig den där jävla substitutionsmetoden. Jag tror jag har greppat den hyfsat nu, men grejen är ju den att det blir så mycket tal att hålla reda på. Man ska sätta in ekvation 1 istället för Y i ekvation 2 innom parentes och sedan multiplicera och greja. Det tar hur lång tid som helst! Jag är glad när matte B är över även om jag får IG!
Sist var det webbdesign där vi inte gjorde så mycket, började fundera över våra webbplatser. Jag ska nog antingen göra en webbplats med värdelöst vetande eller en med info om synskadade och hjälpmedel osv. Det lutar nog mest åt det senare, för då har jag nog större chans att få högre betyg också i och med att den målgruppen som en sådan sida vänder sig till kanske inte vill ha lika mycket flasher o.d. vilket gör sidan lättare att designa för mig =)
Gick ut till taxin gjorde jag själv och nu i eftermiddag har jag inte gjort så mycket. Lyssnat på och sorterat lite musik och pratat med Nicolina =)
Om 2 dagar är jag där, åå vad jag längtar! =) <3

Kommentarer
Postat av: emmy

Jag skulle alri orkat hoppa så många =P

2009-01-29 @ 00:19:41
URL: http://youuknowit.blogg.se/
Postat av: Sandra Gee

Hihi TacK! Nja hit vet jag inte.. Jag ska ju bara fräscha till låten ltie :)

Den komemr vara likadan.. fast ny musik (prodd) bakom.. och med min röst på sången.. kanske lite snabbare tempo.. annars komemr det ju vara samma låt :)

2009-01-29 @ 15:19:20
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: jojje

haha ja du kaninen jag skulle aldrig orka hoppa så många gånger. det tänker jag inte ens testa göra hehe

2009-01-29 @ 16:11:19
Postat av: Sandra Gee

Du har blivit utmanad!! Kolla in min blogg ;)

2009-01-30 @ 15:48:49
URL: http://sandragee.blogspot.com.blogspot.com
Postat av: Sandra Gee

Shit va kul! Grattis! Hur lång tid tog det att hoppa 1000 st? :)

2009-01-31 @ 11:15:09
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Sandra Gee

Ja helgen va jättebra! Lite sömn och mycket stress.. men trevlig! =)



Har du gjort i helgen då?



Hon är i 18:e månaden, så det är ett tag kvar tills jag blir faster..





Vad menar du när du skrev och undrade, vad det va för ljud?

2009-02-02 @ 11:46:49
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Sandra Gee

det är en kawasaki.. och han har gjort den orange och svart. lite skiftande med färgerna.. ganska snyggt. hihi.. han skulle bli jätteglad om du röstade! Man skriver sitt namn och födelsedatum och mailadress.. (Man röstar genom mailadressen) Så när du fyllt i det snabbt så får du ett mail där du får en länk som du måste klicka på för att godkänna att du röstat:) Sen är det klarT!



KRAM

2009-02-02 @ 15:14:37
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Sandra Gee

hihi tycker du let's Dance e skit? .. inte så konstigt kanske.. det roliga i det är ju att se hur roliga doms er ut när dom dansar.. elelr hur bra hehe..

2009-02-02 @ 15:15:49
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Sandra Gee

Nu när min bror fixat datorn.. så laddade han även hem quicktime.. så nu kan jag både se och höra.. innan min dator kraschade så kunde jag se filmerna men inte hör något ljud.. sen när den kraschade så kunde jag inte ens öppna filmerna.. Men nu kan jag via quicktime både titta och höra =)

2009-02-02 @ 15:18:05
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Sandra Gee

jaha haha, jag vet faktist inte vad det är för ljud hehe.. jag e så oteknisk.. men det är fet bas iaf.. och diskant.. men även lite basregister tror jag.. förut hade jag BARA diskant.. och baslådan va trasig (Den glappade)





Åh va mysigt det låter.. ja klart du ska skriva om vad du gjort i helgen =)

2009-02-02 @ 15:20:30
URL: http://sandragee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: