Det okända härifrån stan

Tid: 23:04:12
Datum: 2009-03-11
Kategori: Allmänt

Det där skulle bli en bra boktitel upptäckte jag nu =)

Ni kanske tror att det är något läskigt spöklikt som härgar här i stan, men så roligt är det inte =P

Jag syftar på programet Det okända i TV4+ som handlar om hus där det spökar och så.
Jag tycker sådant är intressant och ikväll var det faktiskt härifrån lilla Skänninge =)
Inte nog med det, vi känner de som bor i huset. Förut bodde några där som vi brukade träffa på midsomrarna, men de har flyttat. Nu bor Sheps gamla kompis och hennes familj där. De träffas aldrig numera, men vi vet i alla fall vilka det är och huset ligger bara några meter härifrån =)
På gatan här intill, så det är inte ens 100 meter dit. Det är lite coolt tycker jag =)

Såg ni inte kvällens avsnitt så borde ni se det! Antingen reprisen som jag inte har en aning om när den går, eller på nätet. Det finns säkert web-TV som man kan kolla på =)
Jag ska inte avslöja för mycket, ni får själva se på det eller fråga i så fall =)

I övrigt så var det en vanlig dag idag och igår och i måndags. Det har inte hänt något alls i princip.
Jag har varit astrött hela veckan och sovit både igår och i måndags eftermiddag.
"Då kan du inte sova på kvällen" låter det då från mamma och vissa andra säger också det =P men det kan jag visst det! Jag somnade innan 11 både igår och i måndags, men det lär jag nog inte göra idag...

I skolan har jag fortsatt med min webbplats och så har vi skrivit in massa värden och grejer till enkäterna.
På engelskaprovet vi hade förrförra veckan hade jag bara G på. Det kändes bra, men så är det ju jämnt. Känns det bra går det aldrig bra, så det ska man passa sig för =P
På min svenskakrönika om kärlek som jag skrev för ett tag sedan fick jag i alla fall VG+ på, så det var ju bra =)

Jag har tänkt hoppa lite hopprep både igår och i måndags, men det är kallt ute och nu har det snöat igen! Skit! Jag vill ha vår nu!

Lite hockey har det varit också, men det tar vi i inlägget på fredag när kvalserien drar igång! =)

Igår hann jag föresten inte äta frukost och mamma blev skitsur hehe =)
Jag märkte att jag hade fått mess av Nicolina kvällen innan när jag hade somnat, så jag svarade på det istället =) hon är mycket viktigare än lite frukost =)
Mamma skrek och hade sig där inne i sovrummet, men det struntade jag i och skrev lugnt vidare. Till slut fick jag dricka lite yoghurt och juice ur paketen innan jag åkte =P men jag hann i alla fall.

Jag tänker på en dagens låt, men jag kommer inte på någon, så det får bli en riktigt gammal klassiker från 79, Magnum Bonum - Skateboard! =)

Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

Splash remix.. ok den måste jag lyssna på då :P

2009-03-11 @ 23:37:01
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Sandra Gee

Ja verkligen hur kul som helst! Hon är fortfarande den vänner som stod mig mest nära.. Vi va så lika.. och umgicks dag in och dag ut :) Hon bor ju i Finland.. men jag kommer lätt att åka till finland och träffa henne till våren :)

2009-03-11 @ 23:41:43
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: JOJJE

haha du är alltid så funni;D mamma skrek och hade sig ... jag kan verkligen se det framför mig hihi:)

2009-03-12 @ 16:35:56
Postat av: jojje

sv: ja det har vi, men hon tycker att ljudet låter som en katt hehe hon är rädd för Trixie som har klöst henne och fräser osv.

2009-03-13 @ 10:27:24
Postat av: Sandra Gee

Nej jag är helelr inget "fan" av golf... Men han reser ju HELA TIDEN.. får se hela världen.. inte helt fel. Där är jag en hel del avundsjuk kan jag ju säga hehe :P



HAHAHAHAHHA JAsså? Så jag är med i dina drömma? hehe :P

Vad är GTA?

2009-03-13 @ 14:31:39
URL: http://sandragee.blogspot.com.
Postat av: Sandra Gee

hahaha jasså.. ja nu när du säger namnet så känner jag igen det.. men jag brukar aldrig spela..



kram

2009-03-13 @ 15:04:33
URL: http://sandragee.blogspot.com.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: