Äkta kärlek är oslagbar!

Tid: 17:56:02
Datum: 2010-10-11
Kategori: Allmänt

Fakta.
Känslan av att älska någon gränslöst går inte att beskriva. Alla världens ord räcker inte till för att beskriva hur otroligt underbart det är. Kroppen fylls av en värme, utifrån det yttersta av fingrarna till det innersta av hjärtat. Tankarna kretsar bara kring personen i fråga. Vad helst man än tänker på så finns den man älskar ändå alltid med i tanken på ett eller annat sätt. Det går inte att sluta tänka på varandra och man vill det inte heller. För att älska någon, det är det finaste som finns.

Att känna någons armar, dina armar, runt mig, det värmer mer än alla världens filtar kan göra. Dina händer, så mjuka  längs min rygg, din andedrekt, så varm  mot min kind, dina läppar, så omsorgsfullt mot mina. Kroppen fylls av en värme, trygghet och kärlek så obeskrivligt stor och vacker. Jag vill krama dig ännu mer, hålla dig ännu närmre. Jag kan aldrig få nog av dig, för du är så underbart fin och vacker. Hela du, varje mm av dig, allting som är du. Så underbart sagolikt vackert och fint, som en saga utan slut. Du och jag, hand i hand, i början av evighetens långa gata. Solen lyser från en klarblå himmel och längs vägen växer gröna växter och buskar, som här och var möts mitt över vägen. Där står du och jag, i början av evighetens gata. Hand i hand. Vi börjar gå och ingenting kan någonsin få oss att släppa varandras händer, för då är vi inte hela längre. Vi hör ihop, du och jag, nu och föralltid. Du är mitt livs stora kärlek, jag vill dela hela mitt liv tillsammans med dig, allting som någonsin går att dela.

Jag vill känna din kropp mot min, dina armar runt mig, dina läppar mot mina och låta all din värme och kärlek strömma genom hela min kropp, för att slutligen lägga sig till ro, längst in, i det djupaste av mitt hjärta, för att där  omlindas av så mycket kärlek det någonsin går. Där inne ligger den, som ett litet paket, eller ett foster i mammas mage, så varmt, säkert och tryggt.

Du är det finaste som har hänt mig och någonsin kommer hända mig. Den dyraste gåva jag någonsin kan få. Som ett guldkorn i sanden. Ett guldkorn jag har funnit och aldrig, aldrig någonsin kommer släppa. Det är du och jag, nu och föralltid. Utan dig finns jag inte mer, för du är mitt hjärta. En människa lever inte utan hjärta. Slutsatsen är alltså glasklar. Jag behöver dig för att överleva. Du är mitt liv. Du är mitt allt, mitt hjärta, min själ, mina andetag, mitt liv, ja, mitt allt.

Bara att vara nära dig ger mig så otroligt mycket energi och glädje. Att röra vid dig, att krama dig, att kyssa dig, det är helt magiskt. För att älska någon och känna att man är lika mycket älskad tillbaka, det är det vackraste och finaste som finns.

Älskling, jag älskar dig, mer än allt annat i hela världen! <3

Kommentarer
Postat av: Linnea :>

fin skrivet!



sv: hahaha, då sov jag nog! vad gjorde du själv?

2010-10-11 @ 18:52:22
URL: http://neafoshoo.blogg.se/
Postat av: vispen

Vilket fint inlägg, jag hoppas att jag också kommer hitta den stora kärleken någon gång i livet. Det kanske inte händer men man kan ju alltid hoppas. Hur som helst är jag glad för er skull att ni har hittat varandra:)

2010-10-11 @ 21:17:50
URL: http://vispen91.blogg.se/
Postat av: tess

Ja kärlek är obeskrivligt. något fint och något vi ska ta vara på och njuta av. Just nu förstör jag mer än tar till vara. Känslan av att det är fel att jag är fel kommer väl göra mig ensam.



IBS... ja de är en mage som inte fungerar men utan att man hittar några fel i tarmslemhinnan som sår eller så. Kramper och hård mage och lös mage... Man får prova sig fram jag kan itne äta för mycket grovt bröd eller tex för mycket gränsaker och frukt eller fel mat.



Jag har fortfarande svårt med de där.... NÅGOT borde de vara man ser men jag begriper ju hur du menar... men man borde kunna känna ett öga... fantomsmärta som när man tar bort en arm eller ben. nerverna finns ju kvar eller ändarna som tror de reglerar en fot tex.



Nåja... de är en ny dag och jag hoppas du mår gott Johan... jag är trött... vet att jag är utarbetad och nere och behöver lång vila enl de som vet men jag försöker jag vill inte bli sjukskriven igen.

2010-10-12 @ 08:21:51
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Matilda

Vilken glädje av att bara läsa din rubrik! YEY! Precis så ska det vara!

2010-10-12 @ 09:04:28
URL: http://matildamodigh.com
Postat av: anna

så fint skrivet, verkligen.



svar: ja, det var rätt svårt men det gick, vi skulle beskriva våra personliga egenskaper med bilder..:)



Precis :)



Ja, det är faktiskt något jag kan säga att jag har blvit bättre på, men sånna situationer utsätts man för lite då och då under hela livet. så man lär sig hela tiden hur man ska vara mot andra :)



Ja, det handlar om att stå på egna ben! Jag har ju lite släkt där så om allt skiter sig har jag ju backup, så helt ensam kommer jag inte att vara, men ändå är det ju en stor omställning. Allt kommer ju vara helt nytt och inget jag är van vid! Längtar ;D haha!



ja, tidsbrist är ofta ett problem men det är ju ett av alla våra i-landsproblem som du sa, haha! :)

2010-10-12 @ 12:29:21
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Postat av: NATALIE

svar: hur var det hos din älskling? hehe :)

bor ni en bit ifrån varandra?



jag tycker personligen att det är ganska svårt att få plugg gjort om jag har helt eget ansvar, tyvärr. Vi hade prov om kemi, inte min starka sida. Imorgon är det dags för prov igen, men i samhällskunskap. Känns kursen du läser fortfarande bra? :)



Jag har än bara jobbat två dagar men det känns spännande och roligt att ha ett jobb! jag tror att det blir bra :)

2010-10-12 @ 17:44:59
URL: http://naataali.blogg.se/
Postat av: NATALIE

svar: Ingen fara Johan :) Jag undrade där ett tag vart du tog vägen haha :) men jag har väl inte heller någon större blogglust faktiskt.



Det var roligt i fjällen! bra väder hade vi också :) och fotokursen som jag var på ingick då jag köpte min systemkamera. Vi fick information om alla funktioner som finns och hur vi ska använda dem :) det var väldigt bra och lärorikt faktiskt!

2010-10-12 @ 17:48:09
URL: http://naataali.blogg.se/
Postat av: Jocke

Lika vart som sant inlägg broder=) Jag önskar all lycka och välgången!

2010-10-12 @ 18:53:27
Postat av: Emlan

Vad fint :) Och sant! :) Bra skrivet!



Ja man försöker allt med undanflykter vad gäller studierna. Tills man inser att alla inte lika "duktiga" som en själv och man måste arbeta dubbelt så hårt med ett grupparbete för att lyckas lyfta upp gruppen så att man själv får bra betyg. Har hamnat i en ganska kass grupp om man säger så :P Men det får gå. Just nu känns det som att allt handlar om studierna. Jag har knappt någon fritid. Hoppas det släpper lite snart :)



2010-10-13 @ 19:25:23
URL: http://emlanherself.blogg.se/
Postat av: tess

Ja lite bra kanske man ändå är... å ja august han kommer säkert bli något stort å bra en dag... ler

2010-10-18 @ 14:30:14
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: tess

Ja har svårt att ta de lugnt...



Ja min IBS är ju just då... som de beskriver. Magknip... för de mesta.



Ja nu ska jag ta en ny runda om pennans vara eller icke vara. Möte på torsdag. Nu får de va bra... Dumt lägga energi på de när man behöver lägga den på andra saker.



Ja hemmet är viktigt. Så nu lägger vi ner lite extra tid på att fixa lite till å snart blir de annat i hemmet som vi längtat efter... en övervåning.

2010-10-18 @ 14:40:13
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Linnea :>

ja det är verkligen svårt att beskriva!

2010-10-18 @ 17:23:23
URL: http://neafoshoo.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hoppet är det sista som överger än, det har jag lärt mig så här långt i denna process. Och om jag inte hör av mig är det för att jag just nu lever i en bubbla lite bortanför mitt vanliga jag..

2010-10-18 @ 22:35:44
URL: http://matildamodigh.com
Postat av: Karolin Åsbrandt

Åh kärlek är det vackraste på denna jord:).

2010-10-19 @ 15:05:07
URL: http://bubblaren.blogg.se/
Postat av: matilda

Det blir inget med volbeat, min börs är inte nog tjock med pengar :( Åh, jag hoppas verkligen dom kommer tillbaka till norrbotten/västerbotten... Annars får man resa söderut eller till danmark, haha.



Jaha, haha ja filmen är så härlig ;)

Nej det är jag inte, har inte sett! Haha måste söka upp den där gruppen på facebook nu på direkten :D



Jaha, ja jag läste någonstans att det var spännande match mellan er och örebro, riktigt jämnt :) Härligt att ni då kunde avgöra i slutet!



Haha ja, det tycker jag också, vore en riktigt bra grupp! ;)

Ja just nu har faktiskt blogglusten kommit tillbaka för mig! Men också så har jag ju inte samma kvalité på inläggen som du har, du verkar lägga ner sån kraft på varje du publicerar! Jag är mer av att jag skriver fler men gör inläggen väldigt enkla haha =)

2010-10-19 @ 16:43:11
URL: http://matildasodergren.blogg.se/
Postat av: anna

svar: ja, precis! med vilja går allt, eller det mesta iaf :)



okej, fint var det!



jag hade faktiskt tre ganska bra bilder och sen tog jag en där jag lyssnade på musik och en när jag typ sprang och var jätteglad, haha! tror det blev bra

:)



precis! det är något man hela tiden blir bättre på samtidigt som man växer som person.



okej, men gbg är en fin stad, typ det enda stället i sverige som jag hade kunnat tänka mig bo i förutom skåne :)



jag vill studera i berlin :) dels för att jag älskar berlin och dels för att det finns mycket bra skolor och sen har min morbror företag där så jag kan alltid gå dit om det skulle krisa, en trygghet liksom :)

2010-10-19 @ 23:22:44
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Postat av: tess

Ja de pratar om snö ja... har inga vinterdäck på bilen ännu å vi har ingen tid att få på några heller eftersom all tid går att få klart rummen vi håller på med nu. Nåja... man får ta de lugnt.



Vi har ingen övervåning men en vind som går att inreda.



Allt är bra men ajg har vimsat hela dagen och städat och röjt i rummen. Glömde kvartsamtalet eller rättare sagt jag hade tagit fel på dag. Nu ska jag snart börja med maten och jag har bakat lite inför kalas imorgon.

2010-10-20 @ 14:20:51
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: linnea

sv: haha, nää inte precis :p just nu tränar jag bara tre gånger i veckan typ. inte mycket! annars tränar man ju fem, sex gånger i veckan :) (plus matcher och sånt ^^)

2010-10-20 @ 15:45:16
URL: http://neafoshoo.blogg.se/
Postat av: Julia

Kärlek är det finaste som finns. Jag hoppas att det du skriver om kommer att hända mig snart :]

2010-11-03 @ 17:09:04
URL: http://endagiapril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: