7 miljonärer

Tid: 00:49:27
Datum: 2008-07-02
Kategori: Allmänt

Såg på 7 miljonärer förut och det var en rikigt bra film måste jag säga. Jag är ingen vidare filmmänniska, men den här var faktiskt bra. Lite rörig, det var ganska många karaktärer, men annars var den bra.

Försökte göra några mixar på Syx låt Fly with me förut idag, men det gick ju inte. Jag gjorde som jag alltid har gjort, körde lite speedup och så, men när jag hade sparat dem gick det inte att lyssna på dem i Media player. Skumt alltså..
Jag trodde också att jag hade laddat ner FL studio 8 igår, men det hade jag ju inte. Det var bara något programtillägg. Istället tänkte jag ladda ner Soundforge idag, men det ville inte laddas ner.. Får försöka med det imorgon igen.

Det här blev ju ett ganska onödigt inlägg =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: