Info om mig själv (om man inte har något annat att göra)

Tid: 14:18:00
Datum: 2008-07-15
Kategori: Allmänt

Jag har:

X snott den här listan från nån
rökt en cigarett
rökt en cigarr
X snusat
X varit full
varit hög
hånglat med någon av samma kön
X varit kär
blivit dumpad
dumpat någon
fått sparken
rymt hemifrån
X haft känslor för någon som inte känt samma sak
blivit aresterad
hånglat med en främling
gått på en blinddejt
X ljugit för en kompis
varit kär i en lärare
X skolkat
legat med en medarbetare
sett någon dö
X varit kär i en av mina internetkompisar
varit i Kanada
varit i Mexico
varit i Afrika
X flugit
spytt i en bar
sett en del av mig själv brinna
ätit sushi
crowdsurfat under en konsert
varit i ett våldsamt förhållande
X tagit smärtstillande
X älskar eller saknar någon just nu
X legat på rygg och sett molnen flyga förbi
X gjort en snöängel
haft ett te-party
X byggt ett sandslott
X hoppat i en vattenpöl
X lekt uppklädd
X hoppat i en lövhög
åkt släde
fuskat när jag spelat spel
X varit ensam
X somnat i skolan/på jobbet
använt ett falskt id
X tittat på en solnedgång
varit med i en jordbävning
X rört en orm
sovit under stjärnorna
X blivit kittlad
blivit rånad
X blivit missförstådd
tagit hand om ett råddjur/get
vunnit en tävling
X gått mot rött
blivit avstängd från skolan
varit med i en bilolycka
X haft kramp
X känt mig som en utstött
ätit ett helt glasspaket på en natt
dansat i månljus
X hatat mitt utseende
varit vittne till ett brott
X ifrågasatt mitt hjärta
varit besatt av post-it lappar
X gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
X varit vilse
X varit på andra sidan landet
X simmat i havet
känt som om jag håller på att dö
gråtit mig själv till sömns
X lekt polis och rånare
sjungit karaoke
betalat för mat med bara mynt
X gjort något med mig själv som jag inte borde ha gjort
X busringt
fångat en snöflinga på tungan
dansat i regn
skrivit ett brev till tomten
tittat på solnedgången tillsammans med någon du bryr dig om
X blåst bubblor
gjort upp eld på en strand
förstört en fest
X åkt rullskridskor
fått en önskan inslagen
haft sex med en apa
burit pärlor
hoppat från en bro
ätit hund/katt-mat
sagt till en främling att du älskar honom/henne
kysst en spegel
X sjungit i duschen
burit en svart klänning
X drömt att jag gifter mig med någon
limmat fast min hand i något
fastnad med tungan i metall
kysst en fisk
varit en cheerleader
X suttit på ett tak
skrikit så mycket att jag inte fått luft
byggt en kärra
pratat i telefon i mer än 6 timmar
X stannat uppe hela natten
inte duschat på en vecka
X plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
X klättrat i träd
haft en träkoja
är rädd för att titta på skräckfilm ensam
X tror på spöken
burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger
spelat kyckling
blivit puttad i en pool med kläderna på
blivit tillsagd av en främling att du är vacker
brutit ett ben
X brutit en arm
fångat en fisk och sedan ätit den
fångat en fjäril
X skrattat så mycket att jag grät
gråtit så mycket att jag skrattade
X haft en Britney Spears-skiva
X glömt någons namn
X sovit naken
svimmat
gråtit på tunnelbanan/buss/spårvagn/tåg
snattat
X pratat med en främling i mer än 5 minuter
gett ytterligare mer än 50kr
spottat på någon jag ogillat
hoppat fallskärm
varit otrogen
X varit svartsjuk
X jag kan skriva utan att titta på tangenterna
sjunga en låt för nästan varje tillfälle
X varit på hockey
varit på fotboll
X slagit sönder något
X sett Lutande tornet i Pisa
varit uppe i Eiffeltornet
varit med om en brand
X simmat under vattnet mer än 20 meter
X opererats
ätit bulldeg/pepparkaksdeg så att du fick ont i magen
träffat en kändis
kört för fort
X varit med i en klubb/förening
X sträckläst en bok
varit i en annan världsdel
X tagit mediciner
X åkt Autozug (biltåg)
hackat en dator
X blivit tagen för en annan person
X kommit på några egna påståenden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: