Sista halmstrået..

Tid: 18:34:42
Datum: 2008-06-03
Kategori: Allmänt

Pittsburgh grep verkligen efter det sista halmstråt inatt och lyckades fånga det. De ledde ju med 0-2, men Detroit vände till 3-2. Då steg Malone tror jag det var fram och kvitterade med 35s kvar av matchen. En lång och utdragen förlängning väntade och först efter 110 minuter i den 6:e perioden avgjorde Pittsburgh och fick därmed till en 6:e match.

Nu har jag klippt mig. Det var välbehövligt, mitt hår var hur långt som helst.. om man frågar mig i alla fall =P

Lilla Ford, jag vet inte vad han hade gjort igår, men på något sätt hade han lyckats få halsbandet under ena benet, lilla kissellikiss =) fick ta bort det och sätta på det igen =P

Idag hade vi "programbytardag". Det var faktiskt intressant. Speciellt kul var det väl inte, men man fick reda på lite vad folk har för fördomar mot andra program. T.ex. vi samhällare var med BF. vi trodde att de hade det ganska slappt och inte gjorde så mycket, men det gör de visst. HG tyckte att SP var en plugglinje som var onödig eftersom att den inte leder någon stans. Det är väl på sätt och vis sant, man kan ju knappt bli något efter samhäll, men det ger en bred utbilldning och det är därför många som inte vet vad de ska bli väljer just samhäll för att man har chansen att bli mycket efteråt om man bara pluggar vidare..
Jag själv hade ju tänkt gå media egentligen, men ljudteknik fanns inte i Mjölby, bara i Linköping som närmast och där orkade jag inte gå..
Tappade mitt färdtjänstkort i taxin imorse också, så vi fick åka förbi basstationen på väg hem och hämta det =P

Nu är det kvällsmat som gäller.. grillade hamburgare =)

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du går in här kan du tävla om en resa för 35 000 kronor! http://www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/8644

Både du och jag får poäng till tävlingen av det!

//Natalie B

2008-06-03 @ 18:45:39
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: