Om en vecka...

Tid: 22:50:30
Datum: 2009-02-07
Kategori: Goalball

Ja, om en vecka är vi nere i Malmö och tävlar i Malmö open =)

Sista träningen före det var idag och det var första träningen för mig på 3 veckor, om man räknar bort familjegrejen i Göteborg förra helgen =)

Det gick faktiskt bra på träningen idag. Det var jag, Albin, Andreas, Jakob och Kevin som var där. Jennifer vet jag inte var hon var...
Det var mest fokus på matcher eftersom att det är det som gäller nästa helg, så det var uppvärmning och sedan matcher hela träningen i princip.
Vi fick spela 3 i ena laget och 2 i det andra. Jag och Albin funkade riktigt bra när vi spelade 2, men även jag och Andreas var bra.

Jag tyckte det gick bra allt som allt, men enhandsskotten är ju svåra alltså. Tvåhandsskotten är bra, men...
Lisa och Nicolina försökte lära mig förra helgen, men jag får liksom inget grepp om bollen. Jag har för små händer eller så är det mina extremt krokiga fingrar =P
Annars gick det bra, så det är bara att hoppas på att det går bra nästa helg också! Stryk lär vi antagligen få i några matcher, men någon eller några matcher ska vi väl lyckas vinna i alla fall =)

8 spelar vi första matchen på lördag, så det blir till att gå upp klockan 6 och käka frukost innan vi beger oss till arenan där vi bör vara ca klockan 7 för att värma upp och det.

Annars idag, och igår också för den delen, har jag kännt mig helt übersocial. Jag har ingen lust alls att sitta vid datorn vilket är riktigt riktigt ovanligt för min del =P
. Jag vill bara umgås, köra kort, se på film osv. Igår såg jag faktiskt t.o.m. på Let's dance. Det är nästan under min värdighet =P men jag hade ändå inget annat att göra. Så vi satt där och drack Irish coffee =)

Idag blev jag sugen på Wienerbröd, så det köpte vi efter träningen, så det blev kaffe, wienerbröd och våfflor till fika/kvällsmat =)

Vad kan man skriva mer då? Spike var sjuk i torsdags igen, men det gick bra, jag klarade mig in till svenskan, men Micha gick med mig ut till taxin för nu har det snöat massor igen och då är det ju lite svårt att gå med käppen. Igår smälte den mesta snön igen, men nu har det snöat mer igen... Usch, jag vill ha vår!

Världens töntigaste grej läste jag i tidningen idag! Det var en som hade kört rattfull. Polisen följde efter honom och han parkerade bakom en mack och hann kliva ur bilen och ställa sig jämte den innan polisen kom runt macken. Vet ni vad han sa? Att Molgan, Alfons låtsaskompis, hade kört bilen och sprungit därifrån! Eftersom att motsatsen inte gick att bevisa frigavs han! Inte nog med det, nu ska han ha skadestånd också för att ha varit utan körkort i ett halvår. Hur låter det då? "Nej, alltså, det var inte jag som körde bilen, det var Molgan, Alfons Åhbergs låtsaskompis!" Det är ju helt sjukt ju! Nästan så man börjar asgarva åt det :D

Det blev faktiskt ett ganska kort inlägg det här, för nu ska jag se vidare på Mastermind som jag och Shep håller på och ser på =)

Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

Åh vilken diss haha.. du gillar inte disco och eurodisco va? haha.. Jag va svinglad attd e äntlöigen hade med riktig partymusik i melodifestivalen igen! =)

2009-02-08 @ 00:37:10
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Sandra Gee

Hahaha eller hur så jääävla kass!!!! Både hon och låten?! Vad tänker folk med???

2009-02-08 @ 00:38:53
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: jojje

sv: ja haha visste du inte det?

jag var hos mormor och morfar i stan.

2009-02-08 @ 14:59:17
URL: http://minrottweiler.blogg.se/
Postat av: Sandy

Ska ni vara på Arenan? Inte på FIFH? Alltså Malmö Open.

2009-02-09 @ 12:05:56
URL: http://lilzandy.blogg.se/
Postat av: Lisa Ly

2009-02-10 @ 14:21:05
URL: http://lisalyser.blogg.se/
Postat av: Lisa Ly

Hej hej. För våran del får vi inte komma till Mamlmö Open. Det är tydligen flera internationella lag före oss.

2009-02-10 @ 14:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: